سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: قلعه‌نویی به رختکن تیم ما آمد و مردانه درباره استفاده نکردن از بازیکنان اصلی تیمش عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۷
ایراندوست: قلعه‌‌نویی ما را شرمنده خود کرد

به گزارش جام جم ورزشی ؛ نصرت ایراندوست پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل استقلال در جام شهدا گفت: مسابقه خوبی بود، هرچند برای ما نفس شرکت در جام شهدا از مسائل فنی مهمتر بود. از اینجا به خانواده آنهایی که این روزها در غزه به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: خدا را شکر که مالک باشگاه ملوان یکی از رزمندگان دفاع مقدس بوده و همین که متوجه شد فدراسیون چنین تورنمنتی برگزار خواهد کرد، با توجه به برنامه‌ریزی قبلی که انجام داده بودیم و با کمال میل قبول کرد که ملوان در این مسابقات شرکت کند، چراکه همه آنهایی که در مجموعه ملوان حضور دارند از اعضای خانواده شهدا هستند.

سرمربی ملوان ادامه داد: از امیر قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که با وجود خستگی تیمش پس از اردوی ترکیه، در نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان اصلی‌اش را به میدان فرستاد، هرچند در ابتدای بازی هم با حضور در رختکن ما، بابت اینکه نمی‌تواند از ابتدای بازی تیم اصلی را به زمین بفرستد عذرخواهی کرد و ما را شرمنده خودش کرد. امیدوارم هم استقلال و هم ملوان فصل موفقی داشته باشند.

ایراندوست در پاسخ به این سؤال که آیا ابتدای مسابقه به خاطر عدم حضور بازیکنان اصلی استقلال در زمین قصد ورود به زمین را نداشته و بهروان و محجوب هم این مسئله را تأیید کردند، اظهار داشت: چه کسی گفته چنین اتفاقی رخ داده و ما نمی‌خواستیم بازی کنیم؟ متأسفانه همین مسائل است که حاشیه درست می‌کند. مطمئنم که محجوب هم چنین حرفی نزده است. "دم" قلعه‌نویی گرم که ابتدای بازی به رختکن ما آمد و مردانه موضوع را مطرح کرد و در نیمه دوم تیم اصلی‌اش را به زمین فرستاد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چقدر از آمادگی تیمش پیش از شروع لیگ رضایت دارد خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و به اهدافی که پیش از این ترسیم کرده بودیم رسیدیم. تا شروع مسابقات لیگ هم آرام آرام به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. باید نکته‌ای را بگویم. امروز از بعضی بازیکنان اصلی‌ تیم خود خواستم به دلیل احتمال مصدومیت به میدان نروند اما آنها خودشان گفتند که می‌خواهند بازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها