در آستانه روز جهانی قدس و تشدید جنایات صهیونیست‌ها در غزه و تکفیری‌ها در عراق و کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع که با سکوت مجامع جهانی و حمایت آمریکا همراه شده است. شبکه‌های تلویزیون از امروز تا یکشنبه هفته آینده (سالروز شکست منافقین در عملیات مرصاد) ویژه برنامه‌هایی در حمایت از قدس علیه حقوق بشر آمریکایی تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۶۹۷۷۸۹

برنامه‌های یک هفته تلویزیون در حمایت از قدس علیه حقوق بشر آمریکایی در ساختارهای مختلف برنامه‌سازی از جمله میزگرد، مستند، فیلم سینمایی و تلویزیونی، پویانمایی (انیمیشن) پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، در این هفته 32 فیلم سینمایی و تلویزیونی با موضوع فلسطین و 28 مستند ویژه با همین موضوع پخش می‌شود.

شبکه نمایش هر شب ساعت 21 فیلم‌های سینمایی با موضوع قدس از جمله زخم زیتون، بازگشت به حیفا، شکارچی شنبه، سرب و... را پخش خواهد کرد.

شبکه مستند نیز مستندهای جدید و جذابی را با موضوع حمایت از انتفاضه فلسطین هر شب ساعت 22 پخش می‌کند.

شبکه یک در برنامه گفت‌وگومحور این شب‌ها، شبکه دو در برنامه شب‌های روشن، شبکه سه در برنامه مصباح، شبکه چهار در برنامه‌های راز، اردیبهشت و طلوع ، شبکه تهران در برنامه آبی آسمان و شبکه قرآن در برنامه ضیافت به تبیین جنایات صهیونیست‌ها در غزه و نیز تکفیری‌های داعشی در عراق و همدستی منافقان با آنها و نیز سکوت و همراهی مجامع بین‌المللی و آمریکا با این جنایات و نسل کشی‌ها خواهند پرداخت.

برنامه‌های یک هفته تلویزیون در حمایت از قدس و روشنگری علیه حقوق بشر آمریکایی تا روز یکشنبه آینده سالروز شکست منافقان در عملیات مرصاد برای ادامه روشنگری درخصوص خیانت‌ها و جنایت‌های این گروه علیه ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها