رضا عنایتی باشگاه استقلال به دلیل تصمیم اخیر سیاوش اکبرپور مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۶۹۷۴۴۲
انتقاد رضا عنایتی از استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ؛ سیاوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته استقلال اخیرا در 30 سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته بود. اما این بازیکن پس از صحبت کردن با عنایتی از تصمیم خود منصرف شد و با پدیده شاندیز قرارداد بست تا با این تیم در لیگ چهاردهم به میدان برود.

رضا عنایتی که نقش اساسی را در پشیمان کردن اکبرپور برای خداحافظی از فوتبال ایفا کرده بود به دلیل سرخوردگی سیاوش اکبرپور از باشگاه استقلال انتقاد می کند.

وی در اینباره به تسنیم گفت: تصمیم سیاوش برای خداحافظی از فوتبال جدی بود چون به خاطر رفتارهایی که در استقلال با او شد، از فوتبال سرخورده شده بود.

عنایتی تصریح کرد: سیاوش در بدترین شرایط برای استقلال بازی کرد. متاسفانه هر کسی که در فوتبال زحمت می‌کشد، مظلوم واقع می‌شود و نوک انتقادات به سمت او می‌رود. وقتی متوجه شدم که سیاوش می‌خواهد چنین تصمیمی بگیرد، با او صحبت کردم که از تصمیم خود منصرف شود. زمانی هم که علیرضا مرزبان او را می‌خواست با سیاوش صحبت کردم تا به پدیده بیاید.

وی در پایان گفت: سیاوش سنی ندارد که بخواهد از فوتبال خداحافظی کند. امیدوارم با حضور سیاوش در پدیده زوج خوبی مانند سال‌های گذشته بسازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها