آقایان اعتماد به نفسی دارند که مارادونا در زمین فوتبال نداشت!

حمله شدید خداداد عزیزی به کارشناسان برنامه 2014

خداداد عزیزی از طرفداران سرسخت تیم آرژانتین و شخص لیونل مسی است.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۸
حمله شدید خداداد عزیزی به کارشناسان برنامه 2014

به گزارش جام جم ورزشی؛ عصر دیروز به بهانه نایب‌قهرمانی آرژانتین سر صحبت را با این فوتبالی محبوب باز کردیم که شما را به خواندن حرف‌های حماسه‌ساز ملبورن دعوت می‌کنیم.

* به نظر شما حق آلمان بود قهرمان جام جهانی شود یا آرژانتین؟

آلمان بازی‌های خوبی انجام داد و شایستگی‌های زیادی داشت اما در بازی با آرژانتین مستحق پیروزی نبود و آرژانتین می‌توانست برنده این بازی باشد.

* چرا آرژانتین مقابل آلمان متفاوت از سایر بازی‌های قبلی‌اش بود؟

این سیاست آرژانتین بود و برای هر مسابقه برنامه مجزایی داشت البته باید دید دیدگاه برترین کارشناسان تاریخ جهان که در تلویزیون خودمان کارشناسی می‌کردند، چیست؟ کارشناسانی که عقیده داشتند حق داوید لوییز نبود در تیم منتخب جام جهانی قرار بگیرد، کارشناسانی که معتقدند اشنایدر باید بهترین بازیکن جام می‌شد نه لیونل مسی.

* منظورتان کارشناسی صورت گرفته در برنامه 2014 شبکه سوم است؟

صددرصد. من قصد بی‌احترامی ندارم اما حرف‌هایی شنیدم که مغزم سوت کشید. امثال پله، بکام، فیگو، زیدان و... به فیفا مشورت می‌دهند یعنی فهم آنها کمتر از آقایانی است که در شبکه سوم کارشناسی کردند؟ مسی در 7 بازی جام جهانی چه عملکردی داشت؟ در بازی با نیجریه، ایران، بوسنی و سوئیس بهترین بازیکن میدان شد. گلزنی و گلسازی و بازی درآوردنش را دیدید؟ چطور می‌توانید بگویید حق او نبود بهترین بازیکن جام شود؟ داوید لوییز بهترین دفاع دنیاست. تمام تیم‌ها برای گرفتنش رقابت دارند آن وقت همشهری ما جناب دکتر صدر در تلویزیون می‌گوید لوییز استحقاق حضور در تیم منتخب جام را ندارد. منِ خداداد عزیزی که فوتبالیست بوده‌ام، می‌گویم در حدی نیستم این بازیکنان تراز اول را کارشناسی کنم، بعد برخی از هموطنانم چنان اعتماد به نفسی دارند که مارادونا در اوجش نداشت و درباره بزرگان فوتبال نظریه‌پردازی می‌کنند و می‌گویند یک سفره‌ای پهن است و مسی هم یک عنوانی گرفت به خاطر همین طرز تفکرهاست که در اکثر زمینه‌ها پیشرفت نمی‌کنیم. یا خودمان را خیلی دست بالا می‌گیریم یا خیلی دست پایین. اکنون جو ایجاد شده برای کارلوس کروش را ببینید چقدر کاذب است.

* برای ماندنش؟

بله. من می‌گویم کروش مربی بزرگی بوده و هست اما قیمتش میلیون دلاری نیست. ما با حشمت مهاجرانی، برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کروش یک امتیاز از جام جهانی گرفته‌ایم و با جلال طالبی 3 امتیاز. کروش گزینه خوبی بوده و هست ولی نه اینکه التماس کنند بماند، نه اینکه به او باج بدهند. در این اتفاقات کروش مقصر نیست ما با رفتارمان او را مجاب کرده‌ایم خودش را بالاتر از همه بداند. این‌طوری ادامه بدهیم، او را مجاب می‌کنیم برای فوتبال‌مان موزیک چینی بگذارد و بگوید حرکات سالسا اجرا کنید. کروش دوست دارد بماند و می‌ماند. باید از دانش او حداکثر استفاده را بکنند نه اینکه فقط برای اردوها و بازی‌ها در تهران باشد.

خبر ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها