سرمربی سابق تیم ملی برزیل توصیف عجیبی از عملکرد شاگردان اسکولاری در جام جهانی دارد.
کد خبر: ۶۹۵۲۵۲
اشباح در تیم ملی فوتبال برزیل!

به گزارش جام جم ورزشی، کارلوس دونگا، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل به انتقاد از بازیکنان این تیم در دیدار برابر هلند پرداخت و گفت: بازیکنان برزیل در دیدار برابر هلند اشباحی بیش نبودند. آنها هیچ گونه انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتند و جسمشان در میدان نبود. شکست سنگین برابر آلمان روی آنها تاثیر گذاشته بود و روحیه تیمی آنها را کامل بر هم زده بود.

او ادامه داد: برزیل نمایش بسیار ضعیفی برابر هلند داشت و باید با این نتیجه بازی را واگذار می‌کرد. آنها شایسته شکست در این دیدار بودند چرا که خوب ظاهر نشدند و تیمی که خوب ظاهر نشود طبیعی است که بازی را واگذار کند. خط دفاعی برزیل همچون دیدار برابر آلمان پر اشتباه بود و همان اشتباه‌هایی را که در دیدار قبلی مرتکب شد در این دیدار هم تکرار کرد. خط دفاعی تاثیر بسیار زیادی در رقم خوردن یک نتیجه دارد.

دونگا در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده داشت و نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند. سلسائو با هدایت دونگا در آفریقا جنوبی برابر همین تیم هلند با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت تا دونگا هم از کار برکنار شود و وداع تلخی با این تیم داشته باشد. او درباره این سوال که بهترین بازیکن برزیل در دیدار برابر هلند چه کسی بود اینگونه پاسخ داد: به نظر من اوسکار بهترین بازیکن برزیل بود. او با شور و هیجان بسیار زیادی بازی می کرد و هر آنچه را که در توان داشت رو کرد.

برزیل با هدایت فیلیپه اسکولاری در جام جهانی 2014 نمایش خوبی نداشت. این تیم در دیدار نیمه نهایی برابر آلمان با نتیجه دور از انتظار هفت بر یک تن به شکست داد تا از صعود به فینال بازماند. شاگردان اسکولاری در رده بندی هم با سه گل برابر هلند بازی را واگذار کردند تا وداع تلخی با جام داشته باشند. با وجود کسب نتایج ضعیف برزیل هنوز فیلیپه اسکولاری از کار برکنار نشده است. دونگا درباره این سوال که آیا اسکولاری گزینه خوبی برای هدایت برزیل است؟ این گونه پاسخ داد: اسکولاری مربی بزرگی است. او کارنامه خوبی دارد و نشان داده است که می تواند مربی موفقی باشد، اما او در برزیل نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و سبک بازی خاصی را برای تیمش تدارک بیند.

در دیدار فینال جام جهانی امشب دو تیم آرژانتین و آلمان برابر هم صف آرایی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها