چه کسی برنده نبرد فینال جام بیستم می شود؟

ژرمن ها و آلبی سلسته در آغوش ماراکانا

سرمربی هلند عنوان کرد میانگین گل‌های تیمش نشان می‌دهد، در این رقابت‌ها عملکرد شایسته‌ای داشت. او همچنین عنوان کرد برزیلی‌ها همیشه با هلندی‌ها رابطه خوبی داشتند و با آنها دوستانه برخورد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۵۱۷۹
واکنش فان خال به عنوان سومی هلند در جام جهانی

به گزارش جام جم ورزشی، هلند موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر برزیل به عنوان سومی جام جهانی دست یابد. این بازی آخرین حضور لوئیس فان‌خال روی نیمکت هلند بود. او از فصل جدید هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد داشت.

لوئیس فان خال پس از پایان بازی با برزیل در نشست خبری خود گفت: اول از همه از بازیکنان هلند تشکر می‌کنم. از همه 23 بازیکنی که در این جام به میدان رفتند. تاکید می‌کنم که این بهترین گروهی بود که من با آن‌ها در دوران مربی‌گری‌ام کار کردم. ما امسال تیم شایسته‌ای در جام جهانی داشتیم و میانگین بیش از 2 گل در هر مسابقه به ثمر رساندیم و تنها 4 بار دروازه‌مان باز شد. این نشان از قدرت و صلابت تیم ما داشت که به نظرم شایسته حضور در دیدار نهایی جام بود.

فان خال درباره برتری برابر برزیل در دیدار رده‌بندی گفت: برزیلی‌ها همیشه با ما رابطه دوستانه‌ای داشته‌اند و مهمان‌نواز بوده‌اند و هر وقت که با آن‌ها روبه‌رو شدیم، احساس خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی هلند درباره دیدار رده‌بندی جام گفت: فکر می‌کنم فیفا نباید دیدار رده‌بندی را برگزار کند. چطور می‌توان تیمی که سه روز پیش در دیدار حساس نیمه نهایی شکست خورده را برای این دیدار آماده کرد؟ به نظر من دیدار رده‌بندی فایده‌ای ندارد و نباید برگزار شود.

فان خال همچنین گفت: از همان ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی به بازی هم بهتر شدیم. درست است که به هدفم نرسیدم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در دقیقه 90 تصمیم گرفتم که دروازه‌بان سومم را نیز به میدان بفرستم تا همه بازیکنانم در جام جهانی بازی کرده باشند. بار دیگر از همه‌شان تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها