موشک های مقاومت این روزها رعب بی سابقه ای را به دل صهیونیست ها انداخته اند؛ رعبی که گاه کنفرانس مطبوعاتی نخست وزیر این رژیم را نیمه کاره می گذارد و او را به پناهگاه می کشاند و گاه نیز پژواک غرش آن از رسانه های اسراییلی شنیده می شود.
کد خبر: ۶۹۴۸۶۳
موشک هایی که دیوار صوتی رسانه های صهیونیستی را شکستند

روز گذشته شلیک موشک های پیشرفته فجر5 به عنوان یکی از شگفتی های جنگ جدید از سوی مقاومت رونمایی شد، کنفرانس مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را ناتمام گذاشت و او را در وضعیتی فوری راهی پناهگاه کرد.

گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیروز جمعه اعلام کرد پس از شلیک موشک های فجر 5 به تل آویو، که یکی از اهداف آن، کنفرانس مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تیم امنیتی او بود، این کنفرانس به سرعت تعطیل شد و مقام های اسراییلی فورا مکان برگزاری آن را ترک کردند.

شبکه 2 رژیم صهیونیستی: فریبمان دادند

در همین ارتباط، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که مسئولان اسراییلی مردم را درباره توان موشکی مقاومت فلسطینی فریب داده اند.

این گزارش افزود: مسئولان ما می گفتند که فلسطینی ها فقط 150 موشک در اختیار دارند و اسرائیل دارای بانک اطلاعاتی دقیقی است که می تواند این موشک ها را در انبارها نابود کند و در صورت شلیک موشک های دیگر هم سامانه «گنبد آهنین»، می تواند آنها را خنثی کند، این در حالی است که گروه های فلسطینی بیش از 400 موشک در اختیار دارند و هنوز معلوم نیست بقیه موشک ها چه بر سر صهیونیستها خواهند آورد.

رونی دانیل تحلیلگر نظامی این شبکه صهیونیستی گفت: آشکار است که حماس در غزه صدها موشک در اختیار دارد که به تل آویو می رسند و موشکباران تل آویو برای گروه های فلسطینی عادی شده است.

یدیعوت آحارونوت: موشک های فلسطینی به نقاط حیاتی رسیده اند

پایگاه روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی می نویسد: بیش از 15 اسراییلی در مناطق مختلف اسراییل زخمی شده اند و حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

این روزنامه افزود: موشک های فلسطینی به نقاط حیاتی و حساس رژیم صهیونیستی رسیده است.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع صهیونیستی افزود: فلسطینی ها از صبح روز پنجشنبه تا ساعت های بعد از ظهر همان روز 141 موشک از غزه به مناطق مختلف اسراییل شلیک کردند و با این حساب، از ابتدای جنگ علیه غزه، 405 موشک به سوی اسراییل شلیک شده است که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین فقط 50 موشک را رهگیری کرده است.

در همین حال و به نوشته این رسانه صهیونیستی، موشک های «ام 75» گروه های فلسطینی فرودگاه بن گوریون در تل آویو را هدف قرار دادند و مقام های فرودگاهی اعلام کردند که با این شلیک، تجهیزات فرودگاه به مدت 9 دقیقه متوقف شد.

یدیعوت آحارونوت در گزارشی دیگر از پیغام های تهدیدآمیز حماس به اسراییلی از طریق پیام کوتاه روی تلفن های همراه آنان خبر داد. محتوای این پیام ها بنا به نوشته روزنامه اسراییلی این است که «موشک های حماس کارخانه ساخت مواد شیمیایی در حیفا را هدف قرار داده و 25 صهیونیست را کشته است. همچنین نشت مواد شیمیایی باعث فراری شدن شهروندان از حیفا شده است.»

این پیام ها افزوده است: «موشک های قسام در انتظار شماست.»

پایگاه والاه: حماس توان موشک سازی دارد

پایگاه اطلاعاتی والاه رژیم صهیونیستی در گزارشی می نویسد: گردان های قسام شاخه نظامی حماس مدت هاست که در حال ساخت موشکی به نام (R-160) آنهم زیر چشم و گوش رژیم صهیونیستی است و روز دوشنبه گذشته 2 موشک از این نوع را شلیک کرد که یکی از آنها رهگیری شد و دیگری در منطقه ای باز فرود آمد اما مساله این است که حماس توان ساخت موشک هایی از این دست و هدف قرار دادن بندر حیفا را دارد.

این پایگاه همچنین به نقل از یک افسر بلندپایه در رژیم صهیونیستی می افزاید: توانایی علمی فراهم شده در غزه به حماس امکان تولید موشک های دوربرد داده است.

معاریو: تل آویو با موشک های فلسطینی تبدیل به شهر ارواح شده است

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در گزارشی نوشت: تل آویو به دلیل افزایش شلیک موشک های فلسطینی به شهر ارواح تبدیل شده است.

این روزنامه از وحشت شهروندان اسراییلی و خلوت شدن معابر با پناه بردن ساکنان پایتخت این رژیم به پناهگاه ها خبر داد.

معاریو در خبری دیگرآورده است: نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس استفاده احتمالی حماس از هواپیماهای بدون سرنشین برای هدف قرار دادن اهداف حیاتی یا بمباران شهرهای جنوبی، آماده باش کامل را به اجرا درآورده است.

این رسانه افزود: نیروی هوایی دایما در آسمان برای رهگیری پرواز احتمالی این هواپیماها گشت زنی می کند.

رادیو رژیم صهیونیستی: موشک های حماس به جولان می رسند

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که منابع نظامی رژیم صهییونیستی می گویند حماس موشک هایی دوربرد در اختیار دارد که به دورترین نقاط شمالی و حتی جولان اشغال شده نیز می رسند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع مصر، این رادیوی صهیونیستی اعلام کرد موشکی که حماس به شهر الخضیره در شمال اسراییل شلیک کرد از این نوع و ساخت چین و سوریه بود.

بنا براین گزارش، موشکی دیگر با بردی 110 کیلومتری به سوی اسراییل شلیک شده است.

جواد ارشادی-جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
خدا كنه سریع شر این اسرائیل لعنتی كنده بشه ما یكم راحت بشیم، مردیم

نیازمندی ها