آماده باش و تعطیلی فرودگاه بین المللی رژیم صهیونیستی

هواپیماهای بن گوریون با تهدید قسام به لانه ها خزیدند

فرودگاه بن گوریون تل آویو زیر آتش موشک های مقاومت

حماس به خطوط هوایی خارجی هشدار داد

جنبش مقاومت اسلامی ˈحماسˈ در بیانیه ای به خطوط هوایی شرکت های خارجی هشدار داد تا پروازهای خود به فرودگاه ˈبن گوریونˈ واقع در تل آویو را لغو کنند.
کد خبر: ۶۹۴۵۹۸
حماس به خطوط هوایی خارجی هشدار داد

خبرگزاری رویترز روز جمعه از غزه گزارش داد: حماس از قصد خود مبنی بر هدف قراردادن فروگاه ˈبن گوریونˈ به عنوان گلوگاه رژیم صهیونیستی با جهان خارج خبر داد و به خطوط هوایی خارجی هشدار داد تا بر فراز این فرودگاه پرواز نکنند.

بنا بر این گزارش، گردان های ˈشهید عزالدین القسامˈ شاخه نظامی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم دارد در پاسخ به اقدام های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، فرودگاه بن گوریون را مورد هدف قرار دهد چرا که این فرودگاه پایگاه نظامی این رژیم نیز است و به همین دلیل به شرکت های هوایی که اقدام به پرواز به فرودگاه بن گوریون می کنند، هشدار می دهد.

رویترز گزارش داد از زمان عملیات ˈصخره استوارˈ از سه شنبه گذشته تاکنون فرودگاه بین المللی بن گوریون بطور عادی به فعالیت های خود ادامه داده است.

گفتنی است حماس امروز (جمعه) در اطلاعیه ای اعلام کرد: چند فروند موشک «ام 75» از غزه به فرودگاه ˈبن گوریونˈ در حومه تل آویو در سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شد.

حماس در اطلاعیه خود نوشت: رزمندگان فلسطینی چهار فروند راکت «ام 75» از غزه به سمت فرودگاه «بن گورین» در بیرون شهر «تل آویو» شلیک کردند.

سخنگوی سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی به خبرگزاری فرانسه گفت: در پی این حمله، فعالیت این فرودگاه به مدت 9 دقیقه تعطیل شد.

بنا بر تازه ترین آمار، شمار قربانیان چهار روز حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به غزه به 98 کشته و 670 زخمی رسیده است.

در همین حال، ˈابوعبیدهˈ سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به تهدیدهای جنگی صهیونیست ها تاکید کرد که مقاومت فلسطین خود را برای یک نبرد بسیار طولانی که ممکن است هفته ها طول بکشد، آماده کرده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها