برای شروع خوب یک فصل خوب، خوب تمرین کرده‌ایم

بنگر: در کار سیدجلال دخالت نمی کنم

مدافع با تجربه پرسپولیس گفت: برای شروع یک فصل خوب، تیم خوبی داریم و خوب تمرین کرده‌ایم. برای این فصل تغییرات زیادی نداشتیم و می‌خواهیم فصل را از ابتدا خوب شروع کنیم.
کد خبر: ۶۹۴۸۵۶
بنگر: در کار سیدجلال دخالت نمی کنم

به گزارش جام جم ورزشی ؛ محسن بنگر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه بر پا کرده‌ایم. همه امکانات لازم فراهم است و حتی می‌توانم بگویم فشار تمرینات بیشتر هم شده است. البته رفته رفته با نزدیک شدن به شروع لیگ فشار کم می‌شود تا به امید خدا با آمادگی کامل مسابقات این فصل را شروع کنیم.

وی درباره آسیب‌دیدگی که در تهران با آن مواجه شده بود ادامه داد: مشکل خاصی پیش نیامد و خدا را شکر مصدومیت را پشت سر گذاشتم و بدون هیچ مشکلی در تمرینات حاضر هستم.

مدافع با تجربه سرخپوشان درباره ارزیابی خود از شرایط4 تیم و سید جلال حسینی گفت: برای این فصل تیم خوبی داریم. با توجه به اینکه تغییرات کم بوده است، شرایط بهتری خواهیم داشت تا فصل را خوب شروع کنیم تا هواداران خوشحال بشوند. با سید جلال هم مرتب در تماس هستم و دوست دارم همه بچه‌ها باشند ولی هر کس درباره آینده و زندگی خودش تصمیم می‌گیرد و من در کار او دخالت نمی‌کنم.

بنگر در پایان افزود: در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا برای شروع یک لیگ خوب آماده بشویم. من امیدوارم هر آنچه که خیر است، اتفاق بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها