گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز جمعه شهر تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و یکی از این اهداف، کنفرانس مطبوعاتی نخست وزیر این رژیم بود که با شلیک های موشکی نیمه کاره ماند.
کد خبر: ۶۹۴۶۵۱
موشک های فجر5 کنفرانس نتانیاهو را تعطیل کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه فلسطین الیوم، گروهان های قدس اعلام کردند پس از شلیک موشک های فجر 5 به تل آویو، که یکی از اهداف آن، کنفرانس مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تیم امنیتی او بود، این کنفرانس به سرعت تعطیل شد و مقام های اسراییلی فورا مکان برگزاری آن را ترک کردند.

در همین ارتباط، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که مسئولان اسراییلی مردم را درباره توان موشکی مقاومت فلسطینی فریب داده اند.

این گزارش افزود: مسئولان ما می گفتند که فلسطینی ها فقط 150 موشک در اختیار دارند و اسرائیل دارای بانک اطلاعاتی دقیقی است که می تواند این موشک ها را در انبارها نابود کند و در صورت شلیک موشک های دیگر هم سامانه «گنبد آهنین»، می تواند آنها را خنثی کند، این در حالی است که گروه های فلسطینی بیش از 400 موشک در اختیار دارند و هنوز معلوم نیست بقیه موشک ها چه بر سر اسراییلی ها خواهند آورد.

رسانه صهیونیستی افزود: شهروندان اسراییلی به گنبد آهنین (سامانه دفاع موشکی) اعتماد نکنند.

حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 109 فلسطینی را که عمدتا غیر نظامی هستند و در میان آنها کودک یک ساله و پیرمرد 80 ساله نیز به چشم می خورد به شهادت رسانده است.

مترجم: جواد ارشادی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
خداوندا ! بینهایت سپاسگزاریم و شما را به احترام محمد (ص) و آل مطهرشان قسم میدهیم كه نیروهای فلسطینی و غزه را یاری فرموده و پیروزشان گردانید . انشاالله تبارك و تعالی .

نیازمندی ها