آماده باش و تعطیلی فرودگاه بین المللی رژیم صهیونیستی

هواپیماهای بن گوریون با تهدید قسام به لانه ها خزیدند

چهارمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

فرودگاه تل آویو هدف موشک‌های مقاومت قرارگرفت

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه درحالی وارد چهارمین روز شد که شمار شهدای این تجاوز به 100 نفر افزایش یافته، در حالی‌که در طرف مقابل یک صهیونیست کشته و چند نفر زخمی شدند. نتانیاهو نیز این تجاوز را جنگی طولانی، سخت و پیچیده توصیف کرد.از سوی دیگر فرودگاه «بن گوریون» تل آویو هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفت و کلیه پروازهای آن لغو شد.
کد خبر: ۶۹۴۵۰۲
فرودگاه تل آویو هدف  موشک‌های مقاومت قرارگرفت

نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرده بود، روز پنج‌شنبه نیز ادامه داد تا گروه‌های فلسطینی هم در قالب عملیات «بنیان مرصوص» با شلیک ده‌ها موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی پاسخ محکمی به این تجاوز داده باشند.

به گزارش پایگاه خبری «العهد» فرودگاه «بن گوریون» شهر تل آویو رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک‌های گردان القسام شاخه نظامی حماس قرار گرفته است.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی 4 موشک از نوع «ام75» به این فرودگاه اصابت کرده است.

در حال حاضر تمامی پروازها در این فرودگاه لغو شده و شاهدان عینی از شنیده شدن چندین صدای انفجار خبر داده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در بیانیه‌ای با توجه به حمله موشکی به فرودگاه بین المللی «بن‌گوروین» در شهر تل‌آویو، از شرکت‌های هواپیمایی خواست از فرود در این فرودگاه صرف‌نظر کنند.

پایگاه خبری «النشره»، به نقل از سفیر آمریکا در تل‌آویو اعلام کرد: آمریکا با حمله زمینی «اسرائیل» به غزه مخالفت نمی‌کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها