رئیس دیوان عدالت اداری گفت: داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم بگیرند و این امر به وزارت بهداشت ابلاغ شده و لازم‌الاجراست.
کد خبر: ۶۹۴۳۵۸
داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز به دریافت حق فنی از مردم نیستند

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه مراسم تشییع آیت‌الله محمدی گیلانی که صبح امروز پنجشنبه در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دورانی که انقلاب به شدت از ناحیه منافقین مورد تهدید قرار گرفته بود، یکی از مهمترین شخصیت‌ها و ارکانی که در مقابل این جریان ایستاد مرحوم آیت‌الله گیلانی بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله محمدی گیلانی در حوزه علمیه قم چه قبل و چه بعد از انقلاب تا زمانی که مسئولیت دادگاه را نداشتند، یکی از بزرگان علمی و استوانه‌های حوزه علمیه قم بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند.

منتظری در پاسخ به سوالی در خصوص دریافت حق فنی داروخانه‌ها با اشاره به ابطال مصوبه وزارت بهداشت مبنی بر دریافت حق فنی از سوی داروخانه‌ها گفت: داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم بگیرند و این امر به وزارت بهداشت ابلاغ شده و لازم‌الاجراست.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه وزارت بهداشت در جریان اتخاذ این تصمیم نماینده‌ای نداشته گفت: این موضوع با حضور 4 نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت بررسی شده و روی این موضوع کار کارشناسی شده است.

منتظری ادامه داد: انصافا نمایندگان وزارت بهداشت خیلی خوب به میدان آمدند و تا جایی که مقدور بود از این مصوبه دفاع کردند اما دفاع آنها مورد پذیرش نبود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها