شهرداری تل آویو در رژیم صهیونیستی از بیم اصابت موشکهای مقاومت فلسطین حالت فوق‌العاده اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۳۶۸۵
اعلام حالت فوق‌العاده در تل آویو

به گزارش اسکای نیوز، در پی حمله گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و شلیک راکت رزمندگان مقاومت به سوی شهرک های صهیونیستی در جواب این حملات، شهرداری تل آویو حالت فوق‌العاده اعلام کرد.

همچنین مقامات صهیونیستی دستور بسته شدن فرودگاه «ایلات» را به دلایل امنیتی صادر کردند.

بر اساس این گزارش، شهرداری تل‌آویو از بیم راکت‌های مقاومت دستور داد تا در پناهگاهها باز شود.

در سوی دیگر، شلیک 5 موشک از سوی رزمندگان مقاومت به شهرک «اشکول» خسارت مادی بر جای گذاشت. همچنین در شهرک صهیونیست نشین «شاعر هنیقف» آژیرهای خطر به صدا در آمدند.

این اعلام آماده باش و حالت فوق العاده در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از اصابت ۱۰۰ موشک از شب گذشته خبر داد و اعلام کرد که مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات به نوار غزه، چندین منطقه در سرزمین‌ اشغالی را موشکباران کرد.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، در واکنش به حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند بارانی از موشک و خمپاره‌های مقاومت بر «النقب غربی» واقع در جنوب فلسطین اشغالی فرو ریخته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از شب گذشته که حمله به غزه آغاز شده است، بیش از ۱۰۰ موشک و راکت به فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» نیز اعلام کرد گردان شهید «احمد ابوالریش» شهرک «بئرالشبع» را با دو موشک گراد مورد حمله قرار داد.

این پایگاه خبری از اصابت 5 موشک به مناطقی در شهرک «اشکول» نیز خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای خطر در شهرکهای « اشکول»، «عسقلان» و «اسدود» به صدا در آمدند.

بر اساس این گزارش یکی از سخنگوهای گرادنهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در همین راستا گفت: با جنگی شعله‌ور که شهروندان را هدف قرار گرفته روبرو هستیم.

وی افزود: توپ در حال حاضر در زمین حریف است و مقاومت تا پایان حملات رژیم صهیونیستی به آن پاسخ خواهد داد. ما فکر می‌کنیم عملیات طولانی خواهد شد و با دیگر گروه‌های فلسطینی برای مبارزه متحد خواهیم شد ما تمرکز خود را بر برد موشکها می‌گذاریم تا به نتایج بهتری برسیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها