از شکسته شدن کمر نیمار تا «گاز» سوارز

اتفاقات فانتزی جام جهانی 2014 برزیل+تصاویر

از حذف دراماتیک برخی تیم ها و شکسته شدن مهره کمر نیمار که بگذریم این دوره از رقابت های جام جهانی حاوی اتفاقات خنده داری بود.
کد خبر: ۶۹۳۴۲۸
اتفاقات فانتزی جام جهانی 2014 برزیل+تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ؛ اتفاقات فانتزی این دوره از رقابت های جام جهانی را با هم نگاه می کنیم:

حرکت جالب سرمربی آرژانتینی ها در واکنش به از دست رفتن فرصت گلزنی تیمش. آلخاندره سابیا پس از هدر رفتن فرصت گلزنی تیمش روی پاشنه پاهایش ایستاد و با افسوس آه کشید اما به طور ناگهانی عقب رفت و نزدیک بود زمین بخورد. این صحنه سوژه تمسخر بسیاری از رسانه ها شد:

توماس مولر و آن ضربه آزاد تاریخی. بهترین گلزن آلمانی ها در این رقابت ها در دیدار با الجزایر در یکی از دقایق بازی پشت یک ضربه آزاد قرار گرفت اما هنگامی که پس از دورخیز برای ضربه زدن به توپ شروع به دوین کرد زمین خورد تا او هم حسابی سوژه رسانه ها شود:

جیمز رودریگوئز مهاجم تیم ملی کلمبیا که در دیدار با برزیل یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در هنگام زدن ضربه پنالتی هرگز متوجه این نشد که یک ملخ غول پیکر روی بازوی او نشسته است:

قد کوتاه والبوئنا بازیکن فرانسوی ها هم سوژه شد به خصوص پیش از دیدار با آلمان. او به همراه اعضای تیم ملی فوتبال فرانسه در حالی وارد مسابقه شد که کودکی تقریبا همقد خودش روبروی او قرار داشت در صورتی که سایر بازیکنان فرانسه که قد بلندتری داشتند با کودکانی خردسال و کوتاه قد گام به میدان گذاشتند. به نظر می آمد که این اتفاق عمدی باشد. رسانه با فتوشاپ کردن جای سر والبوئنا و آن کودک را جابه جا کردند:

این هم از گاز تاریخی لوئیس سوارز که نیازی به تفسیر و توضیح دیگری ندارد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها