آزار قربانیان حین سرقت مسلحانه

باند «بانی کوئیس» متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند «بانی کوئیس» و دستگیری سارقان عضو این باند در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۶۲۷
باند «بانی کوئیس» متلاشی شد

سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه توأم با آزار و تیراندازی منجر به جرح در حد فاصل شهرستان «سروستان» تا حوالی دریاچه «مهارلو» طی یک سال گذشته، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبت های فشرده محل اختفا متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هشت نفر متهم دستگیر شدند.

سردار گودرزی گفت: با توجه به اینکه متهمان در سرقت‌ها از اسلحه استفاده می‌کردند، پس از انجام تحقیقات مشخص شد اسلحه در اختیار یکی از دوستان سارقان بوده که فرد مورد نظر نیز دستگیر شد.

وی افزود: متهمان که با انتخاب نام «بانی کوئیس» برای باند خود به ارتکاب جرایم می‌پرداختند، در تحقیقات فنی و پلیسی به چهار فقره سرقت مسلحانه و چهار فقره شرارت در شهرستان‌های شیراز و استهبان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان جهت مشخص شدن جرایم احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی استان هستند، افزود: استان فارس محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود و پلیس به شدت با چنین افرادی برخورد خواهد کرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sarveparsa
United States
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
ای ول واقعا باید به نیروی انتظامی خسته نباشید گفت چون اینهاانسان نیستند وآبروی ایرانیها رابرده اند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها