دیروز سوارز، امروز ملی پوش هلند

روبن، سوژه تازه شبکه های اجتماعی! + تصاویر

تیم فوتبال پدیده به عنوان اولین تیم لیگ برتر ایران به کمپین مبارزه با ایدز پیوست.
کد خبر: ۶۹۰۲۳۵
کمپین مبارزه با ایدز با حضور چهره های سرشناس فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، سرمربی، کاپیتان و چند نفر از بازیکنان پدیده به عنوان اولین تیم لیگ برتر ایران میثاق نامه کمپین مبارزه با ایدز را با عنوان" کارزار گل بزن به هدف"، در حضور مدیر باشگاه مثبت مشهد امضاء و به این کمپین پیوستند.

این پروژه طرحی مشترک بین دفتر ایدز سازمان ملل و فیفا است و قصد دارد به ویژه در جریان جام جهانی از هیجان و تب فوتبالی در زمینه اطلاع رسانی و پیشگیری از این بیماری استفاده نماید. این کمپین کارزاری برای اطلاع رسانی افراد مختلف به ویژه جوانان است. در این پروژه، جهان مانند دروازه‌ای فرض شده که باید از ورود ایدز به آن جلوگیری کرد.

مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ، اطلاع رسانی در زمینه این بیماری را بسیار مهم قلمداد کرد و به این نکته اشاره کرد که باید از هر فرصتی برای آموزش جامعه به ویژه جوانان استفاده کرد.

همچنین دکتر فرزاد جلالی، مدیر باشگاه مثبت مشهد به اهمیت این بیماری اشاره کرد و حمایت گروه های مختلف اجتماعی به ویژه ورزشکاران که الگویی برای جوانان هستند را در فعالیت های پیشگیری از اچ.آی.وی و حمایت از مبتلایان بسیار با اهمیت دانست.

قابل ذکر است قبل از این کارلوس کروش سرمربی و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به این کمپین پیوسته بودند و علاوه بر آنها وزیر بهداشت، سازمان هلال احمر، شخصیت ها و مسوولین مختلف از این کارزار حمایت کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها