جام جهانی 2014

سزار: برای مهار پنالتی ها حاضر بودم جان بدهم

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال برزیل گفت: هنگامی که کار در دیدار با شیلی به ضربات پنالتی کشیده شد حاضر بودم برای مهار این پنالتی ها جان بدهم.
کد خبر: ۶۸۹۷۲۰
سزار: برای مهار پنالتی ها حاضر بودم جان بدهم

به گزارش جام جم ورزشی ؛ ژولیو سزار پس از پیروزی برزیل مقابل شیلی در ضربات پنالتی عنوان کرد: بازی سختی بود و دیدید که ما عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی را روی دروازه شیلی خلق کردیم اما شیلی از تاکتیک خوبی بهره می‌برد.

وی ادامه داد: از دفاع کلی بازیکنان برزیل تشکر می‌کنم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتیم و از نظر ذهنی بازیکنان ما خلاقیت‌های خوبی به خرج دادند. خوشحالم که در پایان توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم.

دروازه‌بان برزیل در مورد عملکردش در ضربات پنالتی و اینکه چه حسی دارد، یادآور شد: چهار سال قبل رسانه‌ها مطالب خاصی را به من نسبت دادند هم‌اکنون نمی‌دانم چه چیزی بگویم فقط خدا و خانواده‌ام می‌دانند که این عملکرد چقدر برایم مهم بود.

سزار افزود: کار ما هنوز تمام نشده است. انگیزه ما پس از این برد بیشتر شد و در سه بازی آینده که کارمان دشوارتر هم می‌شود امیدوارم با انگیزه‌تر ظاهر شویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها