گروه تروریستی داعش که خشونت را با هر توجیه و بهانه ای تجویز می کند در جدیدترین اقدامات خود دست به شلاق برده است و این بار عدم حضور در نماز جمعه را دستاویز اجرای حد خود عیه مردم موصل کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۰۵۵
داعش با شلاق نماز جمعه را ترویج می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری نون عراق، گروه تروریستی داعش امروز جمعه با بلندگو اعلام کرد هر کس در نماز جمعه موصل واقع در کرانه چپ رود فرات شرکت نکند شلاق می خورد.

محمد یونس عضو شورای استانی نینوا گفت: دسته های وابسته به داعش همه مردم موصل را وادار کردند تا پشت سر یکی از تروریست های افغانی تبار نماز بخوانند.

برخی گزارش های رسانه های عراقی حاکی از این است که داعش به خاطر پوشاندن بحران مشروعیت خود و پنهان کردن مساله فقدان پایگاه اجتماعی به این اقدام قهری متوسل شده است، زیرا انتشار تصاویر نماز جمعه بدون حضور مردم می تواند حیله طرفداری اهل سنت از آنان را برملا کند.

در همین راستا داعش اقدام به شلاق زدن چند جوان موصلی به اتهام عکسبرداری از چهره ها و مواضع آنان کرده است.

چهار جوان در منطقه السعدیه استان دیالی امروز با همین اتهام شلاق خوردند و داعش اهالی منطقه را تهدید کرد که در صورت تصویربرداری، آنان را مجازات خواهد کرد.

داعش به هر کدام از این جوانان که بین 15 تا 18 سال دارند، 30 ضربه شلاق زده است و همزمان با صدور بیانیه ای درباره تنبیه و شلاق زدن افراد تصویربردار از عناصر و مواضع داعش، اتهام این افراد را در اظهاری متناقض، وجود ترانه و موسیقی در گوشی های همراهشان عنوان کرد.

دفتر اوقاف شیعه در بیانیه ای با اشاره به اینکه داعش در محله های موصل اقدام به تخریب مراکز دینی شیعیان، اهل سنت، مسیحیان و اهل کتاب کرده است، این اقدام ها را نشانه ای ازعدم التزام گروه تروریستی به باور دینی دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
لعنت براین داعش . به امیدظهورامام زمان وگرفتن انتقام ازاین نوچه های امریكایی واسرائیلی .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
۰
۰
لعنت خدا بر گروه داعش

نیازمندی ها