از هفته آینده آغاز خواهد شد

اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز

پوریا آذربایجانی از اکران دومین ساخته اش با عنوان «تجریش ناتمام» بعد از سه سال انتظار در گروه سینمایی استقلال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۸
اکران «تجریش ناتمام» پس از 3 سال انتظار

پوریا آذربایجانی کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت فیلم تازه اش با عنوان «تجریش ناتمام» گفت: بعد از سه سال انتظار فیلم «تجریش ناتمام» بعد از فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.

وی افزود: این فیلم بعد از گذشت سه سال از زمان تولید آن اکران می شود و من خودم هم فکرش را نمی کردم که این اتفاق بیفتد اما از این اتفاق خوشحالم که بالاخره این فیلم توانست رنگ پرده را به خود ببیند.

کارگردان جوان سینما درباره هم زمانی اکران این فیلم با ماه مبارک رمضان گفت: من فکر می کنم که بعد از افطار مردم به سینماها بروند و فیلم را به تماشا بنشینند. این طور نیست که سینماها در این ایام تعطیل شود و مخاطبان از فیلم ها استقبال نکنند.

آذربایجانی درباره فعالیت های تازه اش در زمینه فیلمسازی گفت: در حال نگارش فیلمنامه تازه ای را با عنوان «آبان ماه، میانه پاییز» هستم که به زودی بازنویسی نهایی آن انجام می شود و بعد از آن درخواست پروانه ساخت خواهم داد.

«تجریش ناتمام» بعد از فیلم «روایت های ناتمام» دومین ساخته پوریا آذر بایجانی محسوب می شود که این فیلم از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد.

فیلم «تجریش ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی با عنوان قبلی «عاشقانه‌های تجریش» درباره دو دانشجو است که بعد از ۲۰ سال یکدیگر را پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند دوستان قدیمی خود را نیز بیابند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها