جواد، قربانی یک سوپرگل

لطفا کاپیتان را نکشید!

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش از دیدار مقابل استرالیا به تمجید از این تیم پرداخت.
کد خبر: ۶۸۷۴۰۲
دل بوسکه:‌ استرالیا باید به عملکردش افتخار کند

به گزارش سایت جام جم ورزشی ویسنته دل بوسکه یک شب پیش از دیدار آخر تیمش در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل مقابل استرالیا در گروه B به تمجید از توانایی‌های تکنیکی کانگوروها، تیم سازمان یافته و رویه هجومی آنها پرداخت.

دل بوسکه به عنوان تنها مربی که افتخاراتی چون لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی اروپا و جام‌جهانی را به دست آورده؛ در میان بهترین مربیان دنیا قرار دارد.

در حالی که اسپانیا با دو شکست متوالی در در مرحله گروهی وداع زودهنگامی با رقابت‌های جام‌جهانی داشت، سرمربی این تیم به تمجید از استرالیا و سرمربی این تیم پراخت.

وی اعلام کرد که قبل از شروع رقابت‌های جام‌جهانی در خصوص استرالیا تحقیق کرده است اما در این مسابقات دریافته که پس از مسابقه استرالیا مقابل شیلی و هلند بار دیگر این تیم را ارزیابی کند.

دل بوسکه اعلام کرد که با وجود اینکه استرالیا تیم کیهیل و مارک برسیانو را در اختیار ندارد، شاگردانش کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

وی اظهار داشت: پیش از جام‌جهانی اطلاعاتی درباره استرالیا داشتیم اما پس از تماشای بازی آنها مقابل هلند و شیلی می‌توانم بگویم که آنها تیم واقعا خوبی هستند.

دل بوسکه ادامه داد: استرالیا از لحاظ تکنیکی بسیار خوب است. آنها بازیکنان سریعی دارند که در خط حمله این تیم بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: درست است که آنها چند بازیکن مصدوم دارند اما تیم بسیار سازمان یافته‌ای هستند بنابراین باید بگویم که استرالیا تیم فوق‌العاده‌ای است و آنها می‌توانند به عملکردشان در جام‌جهانی افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نظر دارد تغییرات زیادی در ترکیب تیمش برای این مسابقه انجام دهد. وی در نظر دارد ایکر کاسیاس را نیمکت‌نشین کند و خوانفران و رائول آلبیول را در ترکیب اصلی قرار دهد.

ژاوی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مسابقه دهد اما دل بوسکه تأیید کرد که اینیستا برای ثبت صدمین بازی ملی‌اش در دیدار مقابل استرالیا به میدان می‌آید. همچنین به نظر می‌رسد داوید ویا به جای دیگو کاستا در این مسابقه حضور داشته باشد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها