گفت‌وگو با حسن معجونی، به بهانه کارگردانی و بازی در 2 نمایش:

طنز‌هایم را پخته‌تر می‌کنم

سریال «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی یک سریال خانوادگی و کمدی است که سروش صحت با همراهی ایمان صفا متن آن را نوشته‌اند و مدتی است تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است. حسن معجونی، آتنه فقیه‌‌نصیری،‌ نگار عابدی، محمد نادری و ویدا جوان از بازیگران اصلی سریال جدید صحت هستند.
کد خبر: ۶۸۷۲۹۰

آتنه فقیه‌نصیری درباره نقش خود دراین سریال به جام‌جم گفت: هم اکنون تصویربرداری سریال «شمعدونی» به پایان رسیده و بازیگران اصلی این سریال مقابل دوربین رفته‌اند، ولی گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند و سکانس‌های فرعی را ضبط می‌کنند.

وی افزود: من در این داستان نقش مادر یک خانواده‌ای را بازی ‌می‌کنم که داستان‌ها حول این خانواده می‌گردد. بازیگر مقابل من هم محمد نادری است که اولین کار تصویری خود را تجربه کرده است، ولی از عهده بازی در این نقش خوب برآمد و به عقیده من بازی خوبی ارائه داده است.

فقیه‌نصیری بیان کرد: داستان این سریال صرفا طنز نیست بلکه به نوعی یک سریال خانوادگی و کمدی است. این مجموعه تلویزیونی نیز مانند کارهایی که پیش از این آقای صحت کارگردانی کرده، تلفیق طنز با یک داستان خانوادگی است. فقیه‌نصیری که در شمعدونی اولین همکاری خود با صحت را تجربه کرده، خاطرنشان کرد: او کارگردانی جدی است و کارهایش با استقبال عمومی مواجه می‌شود که نشان‌دهنده تفکری است که در کارهایش نهفته است. او اصولا داستان‌هایی خلق می‌کند که مردم آنها را دوست دارند و می‌بینند. بازیگر سریال خاطره‌انگیز «خانه سبز» ادامه داد: طنز این سریال بیشتر طنز موقعیت است و داستان به شکلی است که موقعیت‌های طنز شکل می‌گیرد نه این‌که بازیگران با ادبیات طنز داستان را جلو ببرند.

این مجموعه، داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است، اما او کودکی کنجکاو است و اصل قصه هم بر درگیری عطا با فرزندش پیش می‌رود.

سریال «شمعدونی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که فیلمنامه آن را سروش صحت و ایمان صفا نوشته‌اند. تهیه‌کنندگی این مجموعه نیز بر عهده محسن چگینی است. پیمان قاسم‌خانی نیز به عنوان مشاور در این مجموعه حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها