فرمانده عملیات سامرا روز جمعه اعلام کرد فرمانده کل نیروهای گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین که تابعیت عربستانی دارد کشته شد.
کد خبر: ۶۸۶۱۳۱
فرمانده کل عربستانی داعش در صلاح الدین کشته شد

به گزارش جام جم انلاین به نقل از پایگاه خبری الانصار، سرتیپ صباح الفتلاوی فرمانده عملیات سامرا گفت: بعد از پیگردهای امنیتی و اطلاعاتی در درگیری نیروهای ما با سازمان تروریستی داعش، خالد الهلالی زخمی و به بیمارستان تکریت منتقل شد اما در آنجا جان داد.

الفتلاوی افزود: او فرمانده کل داعش در استان صلاح الدین به شمار می رفت.

چند ساعت پیشتر، سرلشکر قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق گفت:«حسین عباس القوجه» یکی از سرکردگان نظامی گروه تروریستی داعش در منطقه «الجزیره» به هلاکت رسید و شش تن از معاونان وی نیز در تلعفر کشته شدند.

خبرگزاری سومریه نیوز نیز به نقل از وزارت دفاع عراق از کشته شدن دست کم 70 تروریست مسلح در حملات هوایی روز پنجشنبه در دو استان صلاح الدین و بغداد خبر داد .

همچنین روز چهارشنبه نیروی معروف به «تیپ طلایی» ارتش عراق اعلام کرد در عملیات روز چهارشنبه استان الانبار، یک تروریست که داعش او را وزیر دفاع خود می داند، به همراه 9 معاونش به هلاکت رسیدند.

منابع امنیتی عراقی از حضور 150 نفر از افسران اطلاعاتی عربستان سعودی در شهر اشغال شده موصل به دست گروه تروریستی داعش خبر دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها