آغاز نگارش برنامه اقدام مشترک جامع

ظریف: مذاکرات به سختی پیش می رود

ظریف:

مرحله نگارش نهایی آغاز شد اما به کندی پیش می رود

وزیر امور خارجه کشورمان درباره آخرین نتایج مذاکرات هسته ای با ۱+۵ گفت: دوستان ما در دو روز گذشته بحث‌های زیادی انجام داده‌اند اما بحث ها بسیار سخت است.
کد خبر: ۶۸۵۹۳۶
مرحله نگارش نهایی آغاز شد اما به کندی پیش می رود

به گزارش واحد مرکزی خبر از وین، محمد جواد ظریف شامگاه چهارشنبه که برای شرکت در همایش تجلیل از پزشکان اتریشی و ایرانی معالج جانبازان جنگ تحمیلی شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران ایرانی حاضر در وین درباره نتایج مذاکرات دو روز گذشته افزود: بعضی از مواضعی که توسط گروه 1+5 گرفته می شود، غیرقابل قبول است اما امیدواریم که با واقع بینی کارها به پیش رود.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مرحله نگارش توافقنامه از روز چهارشنبه البته با کندی آغاز شده، اما این به آن معنا نیست که بر روی مفاهیم به تفاهم دست یافته‌ایم زیرا هنوز اختلافات بسیار اساسی وجود دارد ولی دوستان ما توافق کردند به تفاهم دست یابیم.

ظریف در پاسخ سوال خبرنگاری که منظور شما از اینکه تقریباً مرحله نگارش شروع شده است، چیست؟ گفت: به این معناست که مشخص نیست نگارش از کلمه نخست و از ابتدا نگاشته شود، در واقع نگارش از مواردی که توافق بیشتری صورت گرفته است آغاز می شود و پس از آن به سراغ مواردی که اختلاف نظرها بیشتر است خواهیم رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها