فردی با کشیدن چک‌های همسرش از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان دره‌شهر استان ایلام شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۴۷۶۳
مرد شیاد با چک‌های همسرش کلاهبرداری می کرد

سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده انتظامی دره‌شهر گفت: به دنبال شکایت تعدادی از بازاریان این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان با صدور چک‌های بلامحل موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اظهارات مالباختگان مبنی بر حضور یک مرد در انجام خرید و صدور چک‌ها به نام یک خانم موضوع وارد مرحله تازه‌ای شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی صاحب دسته چک از طریق سیستم بانکی به پلیس آگاهی فراخوانده شد.

وی افزود: صاحب جک‌ها که خانم جوانی بود، بی اطلاع از موضوع ابتدا منکر قضبه کلاهبرداری شد ولی با مشاهده چک‌ها با امضاء‌ها راز کلاهبرداری شوهرش را فاش کرد.

سرهنگ زارعی گفت: صاحب حساب در تحقیقات به عمل آمده، عنوان داشت که دسته چک خود را امضا و در اختیار همسرم قرار دادم و اطلاعی از نحوه استفاده آن ندارم.

با اعترافات صاحب دسته چک و روشن شدن موضوع متهم اصلی پرونده در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. در نهایت متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها