سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال خوب یارگیری کنیم و بدنسازی خوبی هم انجام دهیم می‌توانیم جوابگوی انتظارات مردم باشیم.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۰
شرط قلعه نویی برای موفق کردن استقلال در لیگ چهاردهم

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ امیر قلعه نویی در مورد فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در ایران بدترین زمان ممکن نقل و انتقالات است تا بازیکن قرارداد امضا کند چند روز طول می کشد و به همین دلیل هم تمرینات بدنسازی هم دیر آغاز می شود.امیدوارم تلاش هایی که مجموعه می کند تیم زودتر تکمیل شود. غیر از بازیکنانی که در اردوی تیم ملی هستند تیم ما زودتر تکمیل شود.

وی در خصوص اینکه تیم سال گذشته نتوانست نتیجه بگیرد و امسال فشار روی تیم زیاد است چطور میخواهد این فشار را مهار کند، اظهار داشت: باید تیم خود را خوب ببندیم و خوب بدنسازی کنیم. سال گذشته درگیر تیم ملی بودیم اما امسال فرصت کامل داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم. یارگیری خوبی کردیم.

قلعه‌نویی با اعلام این خبر که بازیکن 28 ساله ارمنی گرفته ایم گفت: او امروز سر تمرین می آید اما اسمش بعدا اعلام می شود. بازیکن خوبی است و رزومه خوبی دارد. دو سه بازیکن دیگر بگیریم تیم کامل می شود. اگر همه شرایط دست به دست هم بدهد و خوب یارگیری و برنامه ریزی کنیم می توانیم جوابگوی انتظارات مردم شویم.

قلعه نویی در مورد بازی امشب تیم ملی مقابل نیجریه گفت: در این مسابقات شروع بازی ها خیلی مهم است. من فقط از مردم می خواهم که از تیم ملی انتظار منطقی داشته باشند. بچه ها تلاش خود را کرده اند. از تیم ملی باید توقع خوب بازی کردن داشته باشند. امیدوارم امشب بازی خوب و مردانه انجام دهند. یک بازی ایرانی انجام دهند. امیدوارم که بتوانند از پیراهن ایرانی دفاع کنند و اگر نبردند هم نبردند. این طور نیست که حتما نیجریه را ببریم. نباید فشار بیاوریم. یک بازی خوب هم انجام دهند مردم خوشحال می شوند. دنبال نتیجه صددرصد نیستند همین که خوب بازی کنند مردم راضی هستند.

وی در مورد ارزیابی از تیم ملی عنوان کرد: همه چیز دست خداست. در مورد جام جهانی بعدا صحبت می کنم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها