چهار متهم سابقه‌دار که با حمله به رانندگان خودروهای باری، دست و پای آنها را بسته و پول و اموال قیمتی آنها را سرقت می‌کردند، از سوی کارآگاهان اداره آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۶
دزدها، رانندگان را دست و پا بسته رها می‌کردند

رئیس پلیس اداره آگاهی استان گلستان در این باره به‌جام‌جم گفت: روز نوزدهم اردیبهشت امسال یک راننده کامیون با حضور در پلیس آگاهی از چهار مرد به اتهام بی‌هوش کردن وی و سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: یک محموله کیک را از مشهد به شهر دیگری منتقل می‌کردم. به دلیل خستگی راه در یکی از محله‌های شهرستان گرگان توقف کردم. نیمه شب چهار‌مرد در حالی که چاقو و قمه داشتند، به من حمله کردند.

شاکی افزود: سارقان دست و پایم را با طناب بسته و با ضربه‌ای که به سرم زدند، بی‌هوش شدم. ساعاتی بعد وقتی به‌هوش آمدم، بسختی دست و پایم را باز کردم و پی بردم کارت بانکی، مدارکم، 600 هزار تومان پول و 24 کارتن کیک توسط سارقان سرقت شده است.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: با دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدهای شب‌رو آغاز و در ادامه ماموران، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، چهار مرد سابقه‌دار که در زمینه سرقت از منازل و شرارت فعالیت دارند، چندی پیش از زندان آزاد شده‌اند و با تشکیل یک گروه جدید از رانندگان محموله‌های باری سرقت می‌کنند و این احتمال وجود دارد مرد مالباخته نیز در دام این دزدها گرفتار شده باشد.

وی یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، متهمان سابقه‌دار تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش ماموران مخفیگاه آنها را شناسایی و با هماهنگی قضایی وارد خانه‌شان شدند و هر چهار نفر را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها اعتراف کردند، با شناسایی رانندگان کامیون که وارد شهر‌های استان گلستان می‌شدند، آنها را تعقیب کرده و نیمه‌شب با حمله به آنها دست و پایشان را بسته و اموال آنها را می‌دزدیدند و در صورت مقاومت آنها را زخمی یا بی‌هوش می‌کردند.

بنابراین گزارش، با اعتراف متهمان و صدور قرار قانونی برای آنها، متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که به این شیوه در دام اعضای این باند سرقت گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی استان گلستان پیگیر شکایت‌های خود‌باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها