شایعه ای انتقال دروازه بان استقال به مشهد قوت گرفت

رحمتی به پدیده شاندیز نزدیک تر شد؟

گفت و گو با مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران

پولادی: شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شویم

مهرداد پولادی مدافع هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است تیم ایران در جام جهانی شگفتی ساز باشد.
کد خبر: ۶۸۴۰۵۱
پولادی: شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شویم

به گزارش جام جم ورزشی، مهرداد پولادی با وجود مصدومیتی طولانی‌ مدت که شانس حضور در سه بازی آخر مقدماتی جام جهانی را از وی گرفت، باز هم بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی ماند و یکی از مسافران برزیل شد. پولادی هم مثل بقیه ملی‌پوشان تصویر مثبتی از شرایط تیم ملی ارائه می‌دهد و می‌گوید بازیکنان خیلی با روحیه و باانگیزه هستند. او اعتقاد ندارد جای نگرانی برای نتایج تیم ملی در جام جهانی وجود دارد و کرش فکر همه چیز را کرده است. پولادی ادعا می‌کند ایران می‌تواند در جام جهانی پدیده باشد.

شرایط اردوی تیم ملی چطور است؟

شرایط بچه‌ها بسیار خوب است. بازیکنان تیم ملی علاوه بر این‌که روحیه بسیار بالایی دارند، به آمادگی لازم هم رسیده‌اند و ما بسیار امیدواریم نتایج خوبی بگیریم و با سربلندی به ایران برگردیم.

از این‌که قرار است برای اولین بار حضور در چنین تورنمنت مهمی را تجربه کنی، چه احساسی داری؟

جام جهانی بزرگ‌ترین و بهترین تورنمنت فوتبالی دنیاست. همه تیم‌ها برای رسیدن به این تورنمنت سختی‌های زیادی کشیده‌اند و آرزوی هر بازیکنی است که در این رقابت‌ها به میدان برود. خدا را شکر می‌کنم کرش این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم برای کشورم به میدان بروم.

برخی کارشناسان از دعوت تو به تیم ملی انتقاد می‌کنند. این انتقادها روحیه‌ات را پایین نمی‌آورد؟

توجهی به این حرف‌ها ندارم. نظر کرش به‌عنوان سرمربی تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است. او همیشه به من لطف داشته و در سخت‌ترین شرایط هم کمکم کرده است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کرش را بدهم. انتقاد همیشه هست و اگر کرش هر فرد دیگری را هم به جای من به تیم ملی دعوت می‌کرد از او انتقاد می‌شد. این روزها تمرکز من و همه بازیکنان تیم ملی روی جام جهانی است. باور کنید بچه‌ها جز درباره جام جهانی و تیم‌های رقیب حرفی با هم نمی‌زنند.

حتما می‌دانی مردم و کارشناسان نسبت به نتایج تیم ملی نگران هستند؟

نباید نگران چیزی باشیم. توجه کرش به همه چیز است. قبول دارم فاصله ما با تیم‌های همگروهمان زیاد است، اما به دنبال خلق شگفتی هستیم. فوتبال است و هزار و یک اتفاق و نباید از چیزی بترسیم و ناامید باشیم. تیم ملی اردوهای خوبی داشته و روند آماده‌سازی قابل قبولی داشته‌ایم. کرش هم گفته بازی با نیجریه مهم‌ترین دیدار ما در جام جهانی است و می‌خواهیم از این تیم امتیاز بگیریم. وقتی کار را به یک کاردان سپرده‌اید نگران چیزی نباشید.

واقعا نظرت این است که می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم؟

باید قبول کنیم ایران تیم ناشناخته‌ای برای رقیبانش است. آنها اطلاعات زیادی درباره ما ندارند و کرش هم در این مدت نگذاشته اطلاعات فنی تیم و بازیکنان به بیرون درز پیدا کند. به همین دلیل این شانس را داریم که حریفان را سورپرایز کنیم.

برنامه تو برای فصل بعد چیست؟ در پرسپولیس می‌مانی؟

الان وقت این حرف‌ها نیست. ذهنم روی جام جهانی متمرکز است و وقتی به ایران برگردم تیم فصل بعدی​ام را معرفی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها