درخواست جادوگر از رسول خطیبی

آیا علی کریمی در تراکتورسازی می ماند؟

ماجرای چرخش نوری و نورمحمدی و ماندگار شدنشان در پرسپولیس

دایی: چه کسی گفته من شما را نمی خواهم؟!

تمدید قرارداد رضا نورمحمدی و محمد نوری خیلی ناگهانی رخ داد و درست زمانی که همه منتظر جدایی این دو بازیکن بودند، به یکباره خبر تمدید قراردادشان رسانه‌ای شد.
کد خبر: ۶۸۳۷۱۲
دایی: چه کسی گفته من شما را نمی خواهم؟!

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ ماجرا از این قرار بود که این دو بازیکن به باشگاه رفتند تا تسویه حساب کنند و حتی رحیمی آنها را نزد عاشوری فرستاد تا مشخص شود چقدر طلب دارند و پس از پرداخت مطالبات‌شان رضایتنامه‌شان صادر شود. درست در زمان حضور این دو بازیکن در حسابداری باشگاه، تماس‌ها شروع شد. بهمن دهقان و علی دایی بارها با این دو بازیکن تماس گرفتند تا بدانند چرا به باشگاه رفته‌اند. در نهایت تماس‌ها جواب داده و با این دو بازیکن در دفتر بیمه علی دایی قرار گذاشته شد.

گفته می‌شود نورمحمدی و نوری به محض ورود به جلسه با دایی، با گلایه‌های سرمربی روبرو شدند که چرا بدون هماهنگی با او به باشگاه رفته بودند و می‌خواستند از این تیم جدا شوند. پس از توضیح نوری و اینکه به دایی گفت شما ما را نمی‌خواستید، سرمربی پرسپولیس هم پاسخ داد: چه کسی گفت من شما را نمی‌خواهم؟ شما بازیکنان باتجربه من هستید و من به هر دوی شما برای فصل آینده نیاز دارم. من بازیکنان توانمندی جذب کردم و شما هم میان آنها جای دارید. حالا اگر لیاقت‌تان را نشان دادید بازی می‌کنید و اگر نه هم که تلاش‌تان را بیشتر می‌کنید.
در پایان این جلسه 180 دقیقه‌ای، نوری و نورمحمدی به تمدید قرارداد راضی می‌شوند و به باشگاه رفته و قراردادشان را ثبت می‌کنند. البته اینکه گفته می‌شود قرارداد این دو بازیکن سفید امضا شده درست نیست و آنها مطابق قرارداد فصل پیش و با قانون افزایش 20درصدی قرارداد برای هر سال با باشگاه به توافق رسیدند. رحیمی هم به آنها قول داد تا یک ماه آینده کلیه مطالبات گذشته آنها را پرداخت کند. به این ترتیب بود که دو بازیکن با تجربه پرسپولیس در آخرین لحظه چرخشی جالب داشتند و در تیم خود ماندگار شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها