«سید عباس عراقچی» عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد: گفت و گوها و تبادل نظرها با فرانسه در فضای مثبتی صورت گرفت.
کد خبر: ۶۸۲۹۸۴
مذاکره با فرانسه مثبت بود

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه عصر چهارشنبه پس از مذاکرات دو جانبه با هیات فرانسوی در اقامتگاه نماینده ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو در گفت و گو با ایرنا افزود: در این گفت و گوها موضوعات مطرح شده در مذاکرات هسته ای مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت.

این مقام ارشد وزارت امور خارجه تصریح کرد: گفت و گوها و تبادل نظرها در فضای مثبتی صورت گرفت و در آستانه دور بعدی مذاکرات در وین مفید بود.

عراقچی با بیان اینکه گفت و گوهای دو جانبه هیات های ایرانی و فرانسوی سه ساعت و ربع طول کشید، اهظار داشت: مشورت های دو جانبه میان طرفین در وین نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

مذاکرات دو جانبه هیات های جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در سومین روز حضور معاونان وزیر خارجه ایران در شهر ژنو سوئیس آغاز شد تا طرفین درباره موضوع هسته ای در آستانه دور جدید مذاکرات در وین مذاکره کنند.

ریاست هیات فرانسوی را در این مذاکرات «نیکولاس دوریویر» نماینده جدید فرانسه در گروه 1+5 برعهده دارد که جانشین «ژاک اودیبر» شده است.

ریاست هیات ایرانی را نیز «سید عباس عراقچی» و «مجید تخت روانچی» معاونان وزیر امور خارجه ایران که از اعضای ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران هستند، برعهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
hosein
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
۰
۰
نفرات دولت قبل نیز همش همین جمله رو می گفتند و آخرش ....

نیازمندی ها