معاون حقوقی رییس جمهور:

دولت خویشتن داری کرده است

انصاری در جمع خبرنگاران:

کسانی که صدایشان بلند است، الزاماً صدای مجلس نیستند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در واکنش به سؤال نمایندگان از وزیر اطلاعات گفت: چند نفری در مجلس هستند که به این مسائل علاقه دارند و دائم موضوعاتی را مطرح می‌کنند؛ الزاماً کسانی که صدایشان بلند است، صدای مجلس نیستند.
کد خبر: ۶۸۲۸۸۴
کسانی که صدایشان بلند است، الزاماً صدای مجلس نیستند

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به سوالی درباره سوال ۲۱ بندی ۴۰ نماینده از وزیر اطلاعات گفت: سوال چند لحظه پیش مطرح شده و آقای علوی نیز به کمیسیون رفته‌اند و در این باره پاسخ داده‌اند.

وی ادامه داد: چند نفری در مجلس هستند که به این مسائل علاقه دارند و دائم اینها را مطرح می‌کنند.

انصاری اضافه کرد: از مجموع ۲۱ سوال مطرح شده به جز یک الی دو مورد هیچ کدام ارتباطی به حوزه فعالیت آقای علوی نداشت.

وی با بیان اینکه دولت از پاسخگویی استقبال می‌کند تصریح کرد: تعامل دولت و مجلس خوب است ولی مجلس ۲۹۰ نفر عضو دارد و این افراد تنها ۴۰ نفر هستند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به نقاط قوت فعالیت دولت در زمینه‌های اقتصادی و سیاست خارجی تصریح کرد: چند نفری هستند که این مسائل را مطرح می‌کنند و الزاما کسی که با صدای بلند و چندین بار یک مسئله را عنوان می‌کند صدای همه مجلس نیست.

انصاری با اشاره به دیدار معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها با رئیس مجلس گفت: این دیدار در راستای بالا بردن سطح تعامل دولت و مجلس بود و ارزیابی درباره موضوعاتی نظیر سوالات، لوایح و دیگر مسائل صورت گرفت و نقطه‌نظرات دو طرف در این زمینه‌ها مطرح شد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی نیز مطالبی را در زمینه ارایه لوایح اقتصادی و اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

انصاری افزود: قرار شد که این جلسات تکرار شود زیرا برخی موضوعات باقی ماند و بنای ما بر این است که اینگونه جلسات افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید آقای رئیس‌جمهور نیز بر این است که تعامل دولت و مجلس افزایش پیدا کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها