قاچاقچیان پیش ساز مواد مخدر دستگیر شدند

چشم پوشی ماموران وظیفه شناس از 30 میلیون تومان

دو نفر که اقدام به قاچاق پیش سازهای مواد مخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۲۸۸۲
چشم پوشی ماموران وظیفه شناس از 30 میلیون تومان

در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر خرید وفروش داروهای غیرمجاز و قرص های پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی توسط فردی در محدوده خیابان طالقانی پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری مهرآباد جنوبی قرار گرفت.

در ادامه ماموران به صورت نامحسوس ضمن به کارگیری منابع اطلاعاتی در محل مورد نظر دریافتند که متهم در حال تخلیه داروهای غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پراید به داخل منزل است.

به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری بلافاصله در محل حاضر و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در حال تخلیه بار داروهای غیر مجاز به داخل منزل بودند دستگیر و در بازرسی از آنان مقادیری زیادی شربت متادون و داروهای پیش ساز تولید شیشه کشف کردند.

به دنبال کشف مواد مذکور، ماموران متهمان را به نام های «احسان» و «مهران» بازداشت کرده و قصد انتقال آنان به کلانتری را داشتند که با پیشنهاد رشوه 300 میلیون ریالی متهم اصلی روبرو شدند.

ماموران کلانتری با هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی مبلغ رشوه را به صورت کارت به کارت از متهمان دریافت کرده و سپس ضمن ضمیمه کردن آن به پرونده، متهمان را به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ محمد امین ارباب پور رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعلام این خبر، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
۰
۰
مگه ٣٠٠ میلیون ریال رو میشه تو یك روزكارت به كارت كرد؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!
فك نمیكنم....!!!

نیازمندی ها