آغاز ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات از 10 تیر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی سفرهای تابستانی عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه 10 تیرماه ۹۳ خبر داد و گفت: در این دوره از اعزام‌های عتبات پیش ثبت نام اینترنتی انجام نخواهد گرفت و ثبت نام‌ها قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۹
آغاز ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات از 10 تیر

محسن نظافتی گفت: مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که مایلند از ششم مردادماه تا چهارم مهرماه امسال به عتبات عالیات اعزام شوند، از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دهم تیرماه برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی افزود: استثنائاً در این دوره از اعزام‌های عتبات پیش ثبت نام اینترنتی انجام نخواهد گرفت و ثبت نام قطعی متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا ثبت نام خانگی با مراجعه به نشانی اینترنتی www.atabat.org.ir قابل انجام خواهد بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام‌های این دوره سفرهای عتبات عالیات از دهم تیرماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت گروه‌های اعزامی به عتبات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از توقف اعزام‌های عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هرساله به منظور ایجاد فضایی برای بازسازی هتل ها، رستوران‌ها و دیگر بخش‌های خدمت رسانی در ۱۵روز نخست ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات متوقف می‌شود.

نظافتی همچنین با اشاره به افزایش اعزام‌های زائران به عتبات در ماه شعبان گفت: تعداد اعزام‌ها در ماه شعبان ۲۰ تا ۲۵ درصد با توجه به ظرفیت هر استان افزایش داشته است که این افزایش از ابتدای این ماه مبارک آغاز شده و تا پایان آن ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها