افزایش ظرفیت اعزام به عتبات در ایام شعبانیه

رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام شعبانیه خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار بدست آمده هیچ یک از زائران ایرانی به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.
کد خبر: ۶۷۹۲۰۹
افزایش ظرفیت اعزام به عتبات در ایام شعبانیه

سعید اوحدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در ماه شعبان متقاضیان زیادی درخواست سفر به عتبات عالیات را دارند به همین دلیل براساس هماهنگیهای انجام شده ظرفیت ویژه ای برای اعزام زائران در ایام شعبانیه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: افرادی که دراین ایام قصد زیارت حرم امام حسین (ع) را دارند می توانند به کاروانها و یا سازمان سازمان حج و زیارت برای ثبت نام مراجعه کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در مورد بازسازی هتلهای عراق نیز اظهار داشت: براساس توافقات انجام شده در ابتدای ماه مبارک رمضان مسئولان حج عراق نسبت به بازسازی و بهینه سازی هتلها و مراکز اقامتی در مناطقی که زائر زیاد است اقدام خواهند کرد.

به گفته وی ، به همین دلیل از ابتدای در ماه رمضان تا 15 این ماه اعزام زائر به این کشور متوقف می شود و پس از این تاریخ اعزامها مجددا از سر گرفته می شود.

وی گفت: وضعیت بهداشتی و اقامتی زائران ایرانی در عراق نسبت به گذشته بهتر شده است و براساس قراردادهایی که برای بهبود وضعیت منعقد شده و خروج تعدادی از هتلهای فرسوده و نامناسب از این پس کیفیت ارائه خدمات به زائران بهتر تر خواهد شد.

اوحدی همچنین در مورد ویروس کرونا و ابتلای زائران ایرانی به این ویروس تاکید کرد: براساس اطلاعات بدست آمده تا به امروز مورد مشکوکی میان زائران ایرانی برای ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است و مورد مربوط به فوت زائر به کرمان نیز در دست بررسی است که آیا مربوط به سفر زیارتی عمره بوده است یا خیر. (مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها