مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال می‌گوید دور از انصاف می‌بیند که بازیکنان برای پیوستن به استقلال شرط بگذارند .
کد خبر: ۶۸۱۶۲۰
آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال و چهار بار مذاکره با رحمتی

به گزارش جام جم ورزشی ،علی نظری‌جویباری درباره زمان اعلام لیست بازیکنان جذب شده از سوی باشگاه استقلال گفت: همین هفته‌ به صورت رسمی اسامی بازیکنان اعلام می‌شود.

او درباره عمران‌زاده و این که احتمال دارد این بازیکن به تراکتورسازی بپیوندد، اظهار کرد: همه بازیکنانی که با ما قرارداد ندارند، آزاد هستند با هر تیمی که می‌خواهند صحبت کنند. طبیعی است کسی که با ما قرارداد نداشته باشد، در انتخابش هم آزاد است. با عمران‌زاده مذاکره داشته‌ و ان‌شاءالله به نتیجه‌ لازم می‌رسیم تا او در استقلال بماند.

مسئول نقل‌وانتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان فصل گذشته این تیم خواهان دریافت مطالبات‌شان هستند تا با این امضا کنند، اظهار کرد: قطعا باید پول‌شان را به آنها بدهیم اما در حال حاضر شرط گذاشتن برای استقلال در این شرایط که ما در حال نقل‌وانتقالات هستیم دور از انصاف است. ما در شرایط خاص نقل و انتقالات هستیم و این بازیکنان یک سال برای ما بازی کرده‌اند و ما هم به آنها قول مردانه داده‌ایم که مطالباتشان را پرداخت کنیم. حق با بازیکنان است. ما باید به هر حال پولشان را باید بدهیم اما همان طور که گفتم شرط گذاشتن برای استقلال در این وضعیت دور از انصاف است. قطعا در تیر ماه برنامه‌ای برای تسویه حساب خواهیم داشت اما انصافا تسویه کردن همه مطالبات از عهده ما خارج است.

او در پاسخ به سوالی درباره نگرانی بازیکنان استقلال از مطالبات‌شان عنوان کرد: البته این مطلب یک احتمال است، حتی اگر نگران هم باشند قابل‌قبول است. آقای افشارزاده قول داده که حق و حقوق آنها را می‌دهد و ما تلاش می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید. این بازیکنان با کمی همکاری کنند تا ما هم به صورت کامل با آنها همکاری کنیم.

نظری جویباری درباره بازیکنان جذب شده تیمش افزود: چهار بازیکن را قطعی ‌کرده‌ایم. البته پولی نداده‌ایم که بگویم قطعی شده است بلکه با همدیگر دست داده‌ایم و همه چیز تمام شده به حساب می‌آید.

او درباره حساب‌های باشگاه اضافه کرد: فکر می‌کنم که حساب‌هایمان امروز باز شده است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قصد خرید بازیکن خارجی را دارد یا نه، گفت: بر اساس لیست آقای قلعه‌نویی اگر جایی کمبود بازیکن باشد احتمالا دو بازیکن خارجی هم جذب می‌کنیم. البته ایشان اسمی هنوز به ما نداده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد هادی عقیلی به استقلالی‌ها قول داده بوده تا در این تیم توپ بزند، گفت: نه! عقیلی به ما قول نداده بود. مذاکراتی با او داشتیم اما شرایطمان طوری بود که می‌خواستیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم. به همین دلیل این بازیکن استقلالی نشد.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است دروازه‌بانی را استقلال جذب کند، بیان کرد: یک دروازه‌بان زیر 23 سال را جذب ‌کرده‌ایم و قرار است یک دروازه‌بان دیگر هم بگیریم. به هر حال آقای حسینی سرباز بودند و نمی‌توانستند امسال در کنار ما باشند.

نظری جویباری در پایان و در پاسخ به این سوال که شنیده شده که سیدمهدی رحمتی در لیست امیر قلعه‌نویی حضور ندارد، عنوان کرد: بنده چهار مذاکره با این دروازه‌بان داشته‌ام و اگر او در لیست قلعه‌نویی نبود، من با او مذاکره‌ای نمی‌کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
جویباری جان استقلالیها دق كردند بجنب یا علی

نیازمندی ها