۵ فوتبالیست جدید باشگاه استقلال امروز در جلسه ای به صورت رسمی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۸
۵ فوتبالیست جدید رسما به استقلال پیوستند

به گزارش جام جم ورزشی و به نل از سایت رسمی باشگاه استقلال، ظهر امروز با حضور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه، علی نظری معاون ورزشی باشگاه و مسئول نقل و انتقالات و تنی چند از اعضای هیئت مدیره از جمله منصور پورحیدری، سید سعید افجه ای و پندار توفیقی پنج بازیکن جدید استقلال رسماً معرفی شدند.
در آغاز این مراسم سید سعید افجه ای سخنگوی هیات مدیره در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت : ما فعلاً با 5 بازیکن به طور قطعی قرارداد امضاء کردیم که سه تن از آنها جزء سهمیه لیگ برتری و دو نفر دیگر زیر 23 سال محسوب می شوند.
سخنگوی هیات مدیره افزود: امید ابراهیمی از سپاهان ، سجاد شهباز زاده از سایپا و میلاد شیخ فخرالدینی از تراکتورسازی تبریز 3 بازیکن لیگ برتری و محمدرضا خرسندنیا از تیم پدیده خراسان(مشهد) و فرزین گروسیان از تیم مس سنگون سهمیه زیر 23 سال محسوب می شوند.
افجه ای در پاسخ به این پرسش که مدت قرارداد این بازیکنان چند ساله است، گفت: قرارداد این بازیکنان بین 2 تا 3 ساله و کلیه قرارداد ها طبق ضوابط سازمان لیگ است .
در شروع مراسم ابتدا امید ابراهیم که پیراهن آبی به تن داشت با مدیرعامل باشگاه استقلال با در دست داشت پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفت نفر بعدی که با پیراهن استقلال در کنار مدیرعامل این باشگاه مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت سجاد شهباززاده و آخرین نفر میلاد شیخ فخرالدینی بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قاسم اهوازی
United Arab Emirates
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
دمشون گرم خوش اومدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها