یک اتفاق ناپسند در شبکه اجتماعی

دختر 3 ساله علی دایی تهدید شد

برازوکا نام برنامه ای است که پیمان یوسفی و مزدک میرزایی آن را با حضور چهره های جوان بر روی آنتن می برند.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۶
برازوکا؛ نکته سنجی یوسفی و تیمش در برنامه سازی جام جهانی

به گزارش جام جم ورزشی ، دادن اطلاعات دست اول به همراه پخش آخرین تصاویر از روزنامه های ورزشی مختلف جهان کاری است درخور توجه از شبکه تلویزیونی ورزش که وقتی نام یوسفی و میرزایی با این نکات همراه می شود باید گفت یکی از بهترین برنامه های ویژه جام جهانی از شبکه ورزش پخش می شود.

برازوکا نام توپی است که قرار است در جام جهانی برزیل از آن استفاده شود. مهم‌ترین ویژگی این توپ‌ها امکان زیادی است که در حفظ تعادل و کنترل برای بازیکنان ایجاد می‌کند. این نام برای برنامه با درایت خوبی انتخاب شده است که نکته سنجی یوسفی و تیمش را در برنامه سازی می رساند چون برازوکا مستقیما رویداد جام جهانی را نشانه رفته و اسم منحصر به فردی است.

در برازوکا هر شب چند خبرنگار جوان که غالبا کارهای ترجمه را در روزنامه های ورزشی بر عهده دارند مطالب و مباحث روز به همراه اتفاقات تازه تیم های ملی دنیا را بررسی می کنند که ازاین حیث مخاطبان خاص و پیگیر جام جهانی، در جریان آخرین رویدادها قرار می گیرند. همین ریتم خبری باعث می شود سرعت برنامه در حد مطلوبی باشد که در کمتر از یک ساعت مدت زمان برنامه ، بیننده را خسته نمی کند.

ویژه برنامه جام جهانی برازوکا تا پایان بازی های برزیل ادامه دارد و به احتمال فراوان به دلیل همزمانی برنامه در برخی شب ها با بازی ها ، زمان آن جابه جا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها