تعداد 182 هزار و 250 جلد کتاب منتشر شده از سوی ناشران سراسر کشور در تازه‌ترین فهرست‌های خرید وزارت ارشاد قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۸۰۸۴۴
کتاب‌هایی که وزارت ارشاد می خرد

هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر سال 90 تشکیل شد و از ابتدای دی​ماه همان سال هم شروع به فعالیت کرد.

اعضای این هیات را کامران فانی، محمدعلی مهدوی‌راد، علی‌اصغر محمدخانی، علی اوجبی، محمدکاظم شمس، احمد کمالی‌نژاد، مصطفی امیدی و حجت‌الاسلام و‌ المسلمین حمیدرضا ارباب‌ سلیمانی تشکیل می‌دهند.

هیات انتخاب و خرید کتاب در سه ماهه اول فعالیتش، تعداد 2011 عنوان کتاب از ناشران سراسر کشور را انتخاب و آنها را در فهرست خرید خود قرار داد.

فهرست کتاب‌های مصوب هیات انتخاب و خرید کتاب در سه جلسه دیگر این هیات که مجموعاً شامل 828 عنوان کتاب در 182 هزار و 250 نسخه است، به شرح زیر است:

در جلسه 511 هیات انتخاب و خرید کتاب، تعداد 264 عنوان کتاب در 42 هزار و 750 نسخه و در جلسه 512 هم تعداد 335 عنوان کتاب در 34 هزار و 350 نسخه کتاب برای خرید انتخاب شده است.

(توضیح اینکه تصمیم‌گیری در دو جلسه فوق در اسفندماه 92 اتخاذ شده و اعتبار کتب مصوب هم تا پایان فروردین 93 بوده است).

همچنین فهرست کتاب‌های مصوب جلسه اخیر هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این لینک (513) قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، تصمیم‌گیری برای انتخاب این کتب جهت خرید، در 31 اردیبهشت 93 اتخاذ شده و اعتبار کتب هم تا 31 مرداد 93 است.

بنا بر اعلام، برای خرید کتاب‌های مصوب از سوی وزارت ارشاد، ناشران مربوطه می‌بایست نسبت به ارائه آنها به هیات مذکور، تا زمان تعیین شده اقدام کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها