سازندگان سریال «مدینه» در شمال کشور سکانسهایی را در آبهای دریای خزر جلوی دوربین بردند.
کد خبر: ۶۸۰۴۱۸
دوربین سیروس مقدم زیر آبهای دریای خزر

مجموعه تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی این روزها در شمال کشور مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند.

گروه تولید از هفته گذشته با مستقر شدن در شهر تنکابن کار تصویربرداری را پی گرفتند. در این بخشها پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مریم کاویانی و داریوش سلیمی بازی دارند. بخشهایی از این سریال روی آبهای دریای خزر و قسمت هایی نیز که مربوط به غواصی بود، زیر آب ضبط شد. سکانسهای هوایی نیز توسط هلی شات جلوی دوربین رفت. در این قسمتها که مربوط به اتفاقی است که برای یکی از کاراکترهای اصلی افتاده، تعدادی قایق نجات و نیروهای پاسگاه مرزی دریایی نیز حضور داشتند.

گروه تولید در شمال نیز همچون تهران روزی 15 ساعت مشغول کار هستند تا مجموعه به موقع برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما آماده شود. سازندگان آخر هفته جاری به تهران باز خواهند گشت و در طول مسیر برگشت نیز بخشهای جاده ای ضبط می شود. به گفته آرش زینال خیری مدیر تولید پروژه در تهران شاهد آغاز بازی بهزاد فراهانی به نقش بلبل خواهیم بود. این سریال 31 فروردین امسال در منزلی حوالی خیابان 17 شهریور کلید خورد و در لوکیشنهای دیگری چون شهرک چشمه، کلانتری و... مراحل تصویربرداری را از سر گذراند. تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان برعهده دارد.
پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی و (با حضور) بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و با بازی سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.
قصه سریال درباره زنی به نام مدینه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست. مدیر تصویربرداری پروژه امیر معقولی، طراح گریم مجید اسکندری، مدیر صدابرداری هادی افشار، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری و صداگذار مهرداد جلوخانی است.
نویسنده این سریال نیز سعید نعمت ا... است که ماه رمضان سال گذشته مجموعه «مادرانه» (جواد افشار) با فیلمنامه ای از او روی آنتن شبکه سه بود. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها