رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجید صالح می‌خواست روی نیمکت تیم ملی بنشیند، اما نشد و کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۶۸۰۴۱۵
کروش ؛ مجید صالح  را دکوری می خواست

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال که برای بدرقه ملی‌پوشان به فرودگاه امام خمینی‌ (ره) آمده بود در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: دیروز جلسه یک ساعت و نیمه‌ای را با کارلوس کی‌روش برگزار کردم و نقطه نظرات خودمان را به او انتقال دادم. به او گفتم که اولین و بهترین گزینه ما برای هدایت و نشستن روی نیمکت ایران شما هستید. البته دوست ندارم قراردادی امضا کنم که نتوانم از عهده مباحث مالی آن برآیم. به دنبال تهیه بودجه هستیم تا بتوانیم قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم. از طرفی هم وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند همه بودجه را صرف فوتبال کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت برانکو که بعد از جام جهانی هیچ وقت به ایران نیامد برای کی‌روش تکرار خواهد شد؟ تصریح کرد: چنین مساله‌ای مطرح نیست. برانکو به دلیل مسائل مالیاتی آن زمان به ایران نیامد، اما ما مشکل او را برطرف کردیم و می‌تواند دوباره به ایران بیاید.

به گزارش ایسنا ؛کفاشیان در ادامه درباره کناره گیری مجید صالح از تیم ملی گفت: آقای صالح شرط گذاشته بودند که روی نیمکت تیم ملی بنشیند، اما کروش معتقد بود او باید روی سکوها بنشیند. البته برای من مهم نیست که مربی روی نیمکت بنشیند، بلکه صرفا او باید به تیم ملی کمک می‌کرد.

جام جم ورزشی : با این تفاسیر باید گفت کروس تنها صالح رت برای دکور و برای اینکه به تقاضای کفاشیان صرفا پاسخی داده باشه می خواسته و الا کروس اصلا به مربیانی ایرانی اعتقادی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
باید خود ایشان را هم كنار بگذارند تا حال این آقای قیافه جا بیاد!چقدر ایشان باید به ایرانیها توهین كند تا ما متوجه شویم! دلیل كم جمعیت بودن مراسم دیروز هم به عدم اشتیاق مردم به جام جهانی بخاطر این برخوردهای كروش و همچنین در انتخاب بازیكنان ذخیره و خط زدنهای الكی بازیكنان داخلی است و آنرا به طوفان و غیره و ذالك ربط ندهید!
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
یارب روا مدار كه گدا شاه شود.........................كاشكی یكی اینرا برای كروش ترجمه میكرد

نیازمندی ها