حاشیه سازان انتخاب کروش را زیر سئوال می برند

عکسی که دلیل حذف خلعتبری از تیم ملی شد

طبیعی است که خط خوردن نام محمدرضا خلعتبری از فهرست تیم ملی فوتبال شایعاتی را برای این بازیکن به وجود بیاورد.
کد خبر: ۶۸۰۰۵۸
عکسی که دلیل حذف خلعتبری از تیم ملی شد

به گزارش جام جم ورزشی ، از لحظه اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال و کنار گذاشته شدن خلعتبری از این فهرست شایعات داغی شنیده شد که بدون توجه به نکات فنی فقط به ابعاد حاشیه ای این ماجرا اشاره شده است.ماجرا به زمانی برمی گردد که خلعتبری در اردوی اتریش با هومن خلعتبری آهنگساز غیرمجاز و یکی از داوران آکادمی موسیقی یکی از شبکه های ماهواره ای عکس یادگاری گرفت. این عکس بازتاب مناسبی در رسانه های ایران نداشت و برای خلعتبری گران تمام شد و بعضی ها با درج و انتشار این عکس ، ملی پوش پرسپولیس را نکوهش کردند.

اما این پایان ماجرا نبود و به دنبال آن، مصاحبه با حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش و جوانان و همراه تیم ملی فوتبال ابعاد دیگری از لحظه عکس خلعتبری ها در خیابان های اتریش را فاش کرد.حمیسی گفت که این عکس بر خلاف خواسته خلعتبری ملی پوش صورت گرفت اما در هر صورت نمی توانست در خیابان و در بین مردم کاری صورت دهد چون بازتاب منفی بیشتری پیدا می کرد. با این حال خلعتبری می توانست از انتشار عکس توسط خودش جلوگیری می کرد تا بهانه عکس یادگاری با آهنگساز غرب نشین به دست مخالفان نمی افتاد و آنها این مسئله را دلیل بر حذف ملی پوش پرسپولیس اعلام نمی کردند.هر چند به اعتقاد کارشناسان فوتبال حذف نام خلعتبری تعجب برانگیز بوده اما آنها روی یک نکته عقیده مشترک دارند و آن اینکه در شرایط کنونی باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

کروش مربی توصیه پذیری نیست و بازیکنان را براساس تفکرات خودش انتخاب می کند.خلعتبری با همه شایعاتی که این روزها درباره اش شنیده می شود بازیکن بزرگی است و بدون توجه به این حاشیه ها باید گفت کروش تیمش را بر اساس سیستمی که در ذهن خود دارد انتخاب کرده است و به دنبال پیاده کردن روش های متناسب با نفرات خود در جام جهانی برزیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
پستی كه خلعتبری بازی میكند بازیكنان بزرگتی وجود دارد جام جهانی را با لیگ داخلی مقایسه نكنید. الكی بزرگش نكنید كروش بعنوان یك مربی بزرگی میدونسته كه بدرد جام جهانی نمیخورد و فقط در لیگ داخلی بازی اش به چشم می آید .
كیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
رو چه حساب میگید خلعتبری بازیكن بزرگیه؟
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
نیست؟ وقتی كمبودش رو در مسابقات حس كردید ، اون موقع نظر بدید.
ایرانی ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
آخه چرا همه چیز رو قاطی می كنید كی روش میدونه كه باید چه كسی رو برا جام جهانی انتخاب كنه .عكس و ... چیه خوب عكس بگیره كی روش كه جزو دلواپسان نیست!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
برید گمشید با این تیمتون....لیاقتتونه تیم آخر بشین.... بهترین بازیكنو حذف میكنن....
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
چرا بی خود بحث رو سیاسی می كنید،هممون تو بازی های دوستانه دیدیم كه خلعتبری در حد تیم نبود وخوب بازی نمیكرد.دلیلش فقط تاكتیكیه همین

نیازمندی ها