محکومیت میلیاردی قاچاقچی گردو در میاندوآب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق 300 گونی گردو در تعزیرات حکومتی میاندوآب رسیدگی شد.
کد خبر: ۶۷۹۷۶۸
محکومیت میلیاردی قاچاقچی گردو در میاندوآب

محمد اقوامی با اشاره به محکومیت پرونده قاچاق گردو در اداره تعزیرات حکومتی میاندوآب، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی میاندوآب از یک دستگاه کامیون که مورد بازرسی قرار گرفته بود، تعداد زیادی گونی گردو کشف کردند.

وی با بیان اینکه تعداد گونی‌های گردوی ضبط شده 300 گونی به وزن 7 هزار و 430 کیلوگرم گزارش شده است از گزارش مأموران نیروی انتظامی میاندوآب به گمرک مهاباد مبنی بر کشف محموله قاچاق گردو خبر داد و گفت: گمرک مهاباد با اعلام جرم از متهم پرونده به اداره تعزیرات حکومتی میاندوآب شکایت و درخواست رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی عنوان کرد: این پرونده در شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز میاندوآب رسیدگی شده است.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده قاچاق گردو در تعزیرات حکومتی میاندوآب، متذکر شد: پس از طی شدن تشریفات قانونی با توجه به اینکه متهم اسناد و مدارک محکمه‌پسندی به منظور دفاع از خود ارائه نکرد، این شعبه رای به ضبط کالاها به نفع دولت داد.

اقوامی اذعان داشت: علاوه بر ضبط گردوهای کشف شده، متهم به پرداخت یک میلیارد و 393 میلیون و 95 هزار و 725 ریال جریمه نقدی محکوم شده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها