کاپیتان ملی‌پوش فولاد گفت: آندو می‌گفت استقلال تیم خوبی است اما باید با یکسری مسائل در این تیم کنار بیایی.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۵
توصیه های آندو و نکو برای فولادی استقلالی چه بود؟

بختیار رحمانی در خصوص اردوی اتریش گفت: اردوی خوبی را در کشور اتریش پشت سر گذاشتیم البته هر دو اردو عالی بود و در مجموع برگزاری این دو اردو خیلی می‌تواند به عملکرد بازیکنان در جام جهانی کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کرد روزی در جمع بازیکنان نهایی تیم ملی برای جام جهانی باشد، گفت: 100 درصد فکر می‌کردم و برای خودم هدف‌گذاری کرده بودم. از چند سال پیش جام جهانی را برای خودم هدف قرار داده بودم و دوست داشتم در این مقطع زمانی در خدمت تیم ملی باشم و امیدوارم در انتخاب نهایی کادرفنی نیز جای داشته باشم.

رحمانی یادآور شد: دلم به حضور در جام جهانی روشن است و شرایطم نیز خوب است. من هم خوب کار کردم و نا امید نیستم.

هافبک فولاد در خصوص اینکه گفته می‌شود به قلعه‌نویی برای حضور در استقلال قول داده است، گفت:‌ این قول برای سال قبل بود. با فولاد قرارداد دارم و باید با این تیم مذاکره کنم البته قراردادم توافقی است و اگر از لحاظ مالی با این تیم به توافق نرسم شرایط فرق خواهد کرد اما باز هم تأکید می کنم که اولویت اصلی‌ام فولاد است.

وی ادامه داد: البته من گفته بودم استقلال را دوست دارم و استقلالی هستم و 100 درصد این حرف را زده بودم و این موضوع را تکذیب نمی‌کنم.

رحماتی تصریح کرد: فعلا که خداراشکر شرایطم به گونه‌ای است که می‌توانم به اروپا هم بروم و خیلی هم دوست دارم فصل آینده این کار را انجام دهم، البته پس از مشورتی که با نکونام و تیموریان داشتم آنها نیز من را تشویق کردند تا خارج از ایران بازی کنم.البته با آنها در خصوص استقلال صحبت نکردم با این حال آندو می‌گفت استقلال تیم خوبی است اما باید با یکسری مسائل در این تیم کنار بیایی.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایطم در فولاد خوب است و خودم امیدوارم به اروپا بروم، در خصوص حضور اسکوچیچ در فولاد گفت: مربی خوبی به این تیم آمد و پیشنهاد خود من هم بعد از حسین فرکی، اسکوچیچ بود و امیدوارم فولاد با من یا بدون من باز هم موفق باشد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها