)
کد خبر: ۶۷۹۸۲۸
مصوبات هیات مدیره استقلال/ خریدهای امیدوارکننده‌ آبی‌ها


سخنگوی باشگاه استقلال با شرح آنچه که در جلسه امروز هیات مدیره استقلال گذشته است، می‌گوید: علی نظری جویباری خبرهای خوشی را به جلسه این اعضا برده و آبی‌پوشان فصل آینده تیمی جوان و قدرتمند را در اختیار خواهند داشت.

سید سعید افجه‌ای پس از جلسه هیات مدیره استقلال ضمن عذرخواهی بابت طولانی شدن این جلسه از اصحاب رسانه، درباره این جلسه گفت: بحث اصلی در این جلسه مسدود بودن حساب‌های استقلال بود. به هر حال ما یک تیم دولتی هستیم و تنها می‌توانیم یک حساب داشته باشیم. امکان ایجاد یک حساب موازی و یا جایگزین برای ما وجود ندارد. آقای نظری جویباری در جلسه امروز اخبار امیدوار کننده‌ای را به ما داد. با این حال چون حساب‌ها مسدود است ایشان نتوانسته با بازیکنی قرارداد امضا کند و تنها از بازیکنان مورد نظر قول گرفته است.

او افزود: با این همه تیم فصل بعد استقلال تیمی جوان و قدرتمند خواهد بود، همان طور که مردم توقع دارند ما مالک باشگاه را مردم می‌دانیم و ان‌شاءالله عملکردمان جوابگوی توقعات آن‌ها باشد.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه از ایجاد سه کارگروه در جلسه امروز هیات مدیره استقلال خبر داد و گفت: کار در باشگاه استقلال زیاد است و مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد که نمی‌توان به تنهایی آن‌ها را حل کرد. یک کارگروهی که ایجاد کردیم برای روشن شدن مالکیت کمپ حجازی، زمین تلو و ساختمان باشگاه استقلال بود. ساختمان باشگاه استقلال را فدراسیون به این باشگاه داده و معلوم نیست مال ماست یا نه. شاید فدراسیونی‌ها آن را به ما هبه کرده باشند. تکلیف این زمین با کمک کفاشیان محرز می‌شود. زمین تلو مشکلات مالکیتی دارد و این قضیه درباره کمپ حجازی هم صادق است. قرار شد آقای نثاری که در شهرداری هستند، سرپرست این کارگروه شوند و پس از بررسی وضعیت، گزارشی را به ما ارائه دهند.

او ادامه داد: کارگروه دوم به نوسازی کمپ حجازی و باشگاه استقلال مشغول است و قرار شد آقای صادق‌پور سرپرست این کارگروه باشند. توسعه سخت‌افزاری این دو مکان به اضافه نوسازی آن‌ها در دستور کار این کارگروه است. اما کارگروه دیگری که تصویب کردیم درباره IT بود. واقعا باشگاه استقلال در این رابطه مشکل دارد. قرار شد آقای صاحب‌پناه جهت استقرار این سیستم و کارهای آن مشغول باشند. این کارگروه نیز باید تا هفته آینده گزارشش را به ما ارائه دهد.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که تکلیف روابط عمومی باشگاه استقلال چه شد، بیان کرد: در این رابطه صحبتی نشد و قرار شد پیشنهادات لازم ارائه شود تا تصمیم‌گیری شود.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم بانوان استقلال و اینکه گفته می‌شد برای این تیم در این جلسه تصمیم‌گیری می‌شود، عنوان کرد: اصلا درباره این تیم صحبتی نشد و موضوعش هم در دستور کار ما نبود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی حساب‌های این باشگاه باز می‌شوند بیان کرد: این مسئله دست وزارتخانه است. به ما گفته‌اند طی سه چهار روز آینده ان‌شاءالله حساب‌ها باز می‌شوند. چک سه میلیاردی هم در اختیار ماست و منتظریم با باز شدن حساب، آن را نقد کنیم و در نقل و انتقالات استفاده کنیم. (ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها