تلاش جناحها برای یک رقابت جدی در اسفندماه

سیدحسن خمینی برای شرکت در انتخابات آماده می شود؟

سیدحسن خمینی:

اندیشه امام(ره) همچنان می‌درخشد

نوه امام راحل (ره) با بیان این‌که اگر یقین داشته باشیم که اندیشه ما قابل دفاع است از هیچ‌کس ترس و واهمه‌ای نخواهیم داشت، گفت: کسانی از آزاداندیشی می‌ترسند که منطق خودشان را ضعیف می‌دانند.
کد خبر: ۶۷۸۹۶۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در دیدار جمعی از معاونان و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم مطهر امام راحل افزود: آزاداندیشی از قدیم در حوزه، مرسوم بوده است و هیچ کس در نادیده گرفتن آن عذری نداشته و ندارد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی تاکید بسیاری داشته‌اند و بصراحت از همه خواسته‌اند به این امر مهم اهتمام داشته باشند که نهضت آزاداندیشی روی زمین نماند.

سید حسن خمینی تصریح کرد: هرچه گوهر سخنان و اندیشه امام بیشتر به بحث گذاشته شود، درخشش فراوان‌تری می‌یابد، سخنان امام مانند گوهری ناب است که هرچه بیشتر آن را پردازش کنیم، تابناک‌تر می‌شود و در ظل اندیشه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) می‌درخشد.نوه امام راحل تاکید کرد: شاکله مکتب اهل بیت و اندیشه امام براحتی قابل دفاع است. نباید تصور کنیم با نگهداشتن این اندیشه‌ها در پستو و جلوگیری از طرح مسائل، می‌توانیم آن را حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها