چند نفر از تروریست های مغربی که پیشتر با ارتش سوریه می جنگیدند و هم اکنون در زندانهای این کشور به سر می برند، با انتشار توبه نامه ای اعلام کردند که مشاهده کشتار مردم بیگناه سوریه و تجاوز به آنها از سوی تروریستها وجدانهایشان را بیدار کرده و خواهان عفو و بخشش هستند.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۴
تروریست های مغربی: فریب دروغ​های مبلغان را خوردیم

19 نفر از تروریست های مغربی که پیشتر در سوریه علیه دولت و ارتش این کشور می جنگیدند و هم اکنون در زندانهای مغرب به سر می برند با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که از اقدامات پیشین خود پشیمان هستند و توبه کرده اند.

این تروریست ها با تأکید بر اینکه آماده هستند تا به جامعه بازگشته و زندگی تازه ای را آغاز کنند از مقامات مغرب خواستند که آنها را ببخشند و موجبات آزادی آنها از زندان را فراهم کنند.

این در حالی است که مقامات مغرب همچنان با ادامه بازداشت تروریستهای تبعه این کشور، بلافاصله پس از بازگشت آنها از سوریه، آنها را به حداقل سه سال زندان محکوم می کنند.

تروریست های مغربی با بیان اینکه مشاهده کشتار و تجاوزهای وحشیانه علیه مردم سوریه باعث بیدار شدن وجدانهایشان شده است خواهان بخشش و تعامل دوستانه شدند و اعلام کردند که بهتر است جامعه دست تروریستهایی که از کرده خود پشیمان هستند را بگیرند و آنها را به تصحیح خطاهایشان تشویق کنند.

در این بیانیه تصریح شده است که اولین چیزی که این تروریستها را به خروج از کشور و مشارکت در جنگ سوریه تشویق می کرد فتواهای پی در پی مبلغان بوده است و نشست گروه موسوم به دوستان سوریه که سال گذشته در مغرب برگزار شد نیز تأثیر زیادی در ترغیب آنها به مشارکت در جنگ علیه دولت سوریه داشت.

این تروریست های بازداشت شده در ادامه خاطرنشان کردند که تمایل شدید آنها برای رسیدن به اصطلاح شهادت آنها را به جهنم سوق داده و از آنها افرادی جهنمی ساخت و با وجود اینکه می دانستند به محض ورود به کشور بازداشت می شوند با این حال باز به کشور بازگشتند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها