4 دختر و پسر به جرم حمل مشروب دستگیر شدند

گردش 34 دختر و پسر جوان با وضعیت نامناسب

18 زن و 34 مرد که در یک مهمانی شبانه در شهرستان فردیس در استان البرز شرکت کرده و از همسایه ها سلب آسایش کرده بودند، از سوی پلیس و با همکاری نیروهای بسیج دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۹
دستگیری 18 زن و 34 مرد در مهمانی شبانه

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس در این باره به جام‌جم گفت: چند شب پیش تعدادی از شهروندان یکی از محله‌های این شهر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و اعلام کردند در طبقه چهارم یکی از مجتمع‌های مسکونی یک مهمانی شبانه برگزار شده و مهمانان از دیگر ساکنان مجتمع سلب آسایش کرده و به اعتراض‌ همسایه ها نیز توجهی نمی‌کنند.

ابوالفضل سر زعیم افزود: با گزارش موضوع به پلیس، ماموران انتظامی همراه بسیجیان عازم محل شده و با گزارش موضوع به دادستان شهرستان فردیس و دستور قضایی وارد ساختمان شدند و شرکت کنندگان در این مهمانی مختلط که 18 زن و 34 مرد بودند را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

وی گفت: با تحقیق از افراد بازداشت شده، معلوم شد یکی از آنها صاحبخانه بوده و افراد دیگر با دعوت نامه‌هایی که از سوی این مرد دریافت کرده‌اند، برای شرکت در این میهمانی حاضر شده و هیچ کدام با یکدیگر آشنایی ندارند و حتی پیش از این نیز با مرد صاحبخانه ملاقات نداشته ‌اند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای برگزار کننده این مهمانی و شرکت کنندگان در این مراسم شبانه ، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
Sweden
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
مهمونی بایدزنانه مردانه باشه
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
چه همسایه های فضولی واقعا
شیطون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
یكی از آنها صاحبخانه بوده و افراد دیگر با دعوت نامه هایی كه از سوی این مرد دریافت كرده اند، برای شركت در این میهمانی حاضر شده و هیچ كدام با یكدیگر آشنایی ندارند و حتی پیش از این نیز با مرد صاحبخانه ملاقات نداشته اند.
عجب !!!........
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
عجب مهمانی !. این كه مهمانی نبوده . خوب معلومه چه خبر بوده ؟!!

نیازمندی ها