امین حاج‌محمدی بازیکن نفت تهران روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس با مدیران این باشگاه و علی دایی مذاکراتی انجام داد.
کد خبر: ۶۷۶۰۶۵
مصاحبه عجیب بازیکن مورد نظر علی دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، بلافاصله بعد از انتشار این خبر مدیران باشگاه نفت تهران ناراحتی خود از بازیکن تیمشان را اعلام کردند. از آنجایی که حاج محمد با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد، گفته می شود که مدیران این باشگاه این بازیکن را تهدید کرده‌اند در صورتی که به مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس ادامه بدهند، از این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد. مدیران باشگاه نفت مدعی هستند اگر این بازیکن قصد جدایی ازاین تیم را دارد هرباشگاهی که او را می‌خواهد باید رضایت باشگاه نفت را بگیرد.
به دنبال این اتفاق امروز امین حاج محمد مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها انجام داده و اعلام کرده روز گذشته برای پیگیری کارهای مربوط به پدر خودش به باشگاه پرسپولیس رفته بود. او حتی اعلام کرده که هیچ مصاحبه ای با خبرنگاران درباره حضور در پرسپولیس انجام نداده است. حاج محمد در شرایطی این صحبت ها را انجام داد که اکثر خبرنگاران رسانه های مختلف در محل باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و خود این بازیکن و همراهش نزد خبرنگاران رسما اعلام کرد که با باشگاه مذاکره کرده و هنوز به توافقی نرسیده و همه چیز به مذاکرات روزهای آینده بستگی دارد.(بانک ورزش
)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پرسپولیس زلزله
Sweden
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
نمی دونم چرا یاد دهنوی افتادم!!!
نفتی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
این عكس امین حاج محمدی نیست، عكس وحید امیری هست!
امین حاج محمدی بازیكن با اخلاقیه، امروز با نفت تمرین كرد.

نیازمندی ها