سایت vavel اسپانیا به بهانه جدایی مسعود شجاعی از لاس پالماس و حضور او در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، در گزارشی عملکرد این بازیکن ایرانی در لیگ دوی اسپانیا را بررسی کرده.
کد خبر: ۶۷۵۹۹۰
شجاعی، محبوب اسپانیایی ها

سایت جام جم ورزشی - به نوشته این سایت، 2 سپتامبر 2013 بود که لاس پالماس مسعود شجاعی را به عنوان یکی از خریدهای بزرگش به خدمت گرفت. این تیم دنبال بازیکنانی بود که کیفیت بالایی داشته باشند و بتواسنند این تیم را به لالیگا برسانند و مسعود یکی از این نفرات بود.

شجاعی که متولد شهر شیراز در ایران است بعد از انتقال به لاس پالماس در مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد در این تیم تیکی تاکا بازی کند و لاس پالماس را به این دلیل انتخاب کرده که می خواهد در تیم جدیدش از فوتبال بازی کردن لذت ببرد.

شجاعی که سالها قبل از شارجه امارات به اوساسونا آمده بود، در این تیم بارها مصدوم شد و مدتها دور از میادین بود. مصدومیتهای زیاد مسعود، او را از شرایط آرمانی دور کرد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که روی شجاعی برای حضور در جام جهانی حساب کرده بود، به بازیکن اوساسونا پیشنهاد داد به تیمی برود که بتواند در ترکیب ثابتش حضور داشته باشد.

مسعود 29 بازی برای لاس پالماس انجام داد که در 26 بازی در ترکیب اصلی بود و توانست 5 گل برای تیمش به ثمر برساند. او یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرخیو لوبرا سرمربی لاس پالماس بود و حالا که او در بازیهای آخر و حیاتی تیمش حضور ندارد، سرمربی لاس پالماس برای پیدا کردن جانشین او قطعا به مشکل می خورد.

شجاعی امسال تبدیل به محبوبترین بازیکن هواداران لاس پالماس شد و مسئولان این تیم علاقه زیادی به تمدید قرارداد او دارند. البته مسعود فعلا تصمیمی نگرفته و می خواهد با تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور داشته باشد.(آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها