فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی که از ساده لوحی زنان سوء استفاده کرده و با رمالی اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۰۷
اخاذی رمال شیاد از زنان ساده لوح

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در سلطان آباد به بهانه رمالی و فالگیری از زنان و دختران جوان، کلاهبرداری می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 سلطان آباد قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد که فردی به نام «ع - م» 50 ساله به بهانه رمالی و فالگیری، دختران و زنان جوان را به سمت خود جلب کرده و سپس به شیوه های مختلف از آنان کلاهبرداری می کند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: با به دست آمدن این اطلاعات و اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند و در حالیکه قصد انجام اعمال مجرمانه خود را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با دستگیری این فرد، تعدادی دیگر از زنان و دخترانی که وی با این روش از آنها کلاهبرداری کرده بود شناسایی و با تنظیم شکایت توسط آنها، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها