مرد رمالی که با تردستی و دریافت پول‌‌های کلان اقدام به اغفال زنان و دختران می‌کرد، از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۶
مرد رمال با تردستی زنان را اغفال می‌کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در این باره گفت: در پی گزارشی مبنی بر رمالی و دعانویسی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد یکی از اتباع غیرمجاز بیگانه با سوءاستفاده از مشکلات مردم و دریافت مبالغ هنگفت و انجام حرکات نمایشی تردستی مراجعه‌کنندگان خود را اغفال و اقدام به سحر و جادو و دعانویسی و رمالی می‌کند..

سرهنگ آدینه‌وند اضافه کرد: ماموران با جمع‌آوری مدارک لازم در این ارتباط در عملیات ضربتی این فرد را هنگام رمالی در حالی که تعدادی از مردم برای رفع مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند؛ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ آدینه‌وند با بیان این ‌که در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی کتاب و ادوات رمالی و خرافی کشف شد، گفت: متهم مقابل مراجعان خود و برای جلب توجه آنان ابتدا چند تردستی انجام ‌داده و بعد از جلب‌نظر آنان اقدام به اخاذی و گرفتن پول‌های کلان برای نوشتن دعاهای مخصوص برای رفع مشکلات شهروندان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان این‌که فرد دستگیر شده علاوه بر رمالی و تردستی اقدام به اغفال زنان و دختران ناآگاه نیز می‌کرد، به شهروندانی که به امید حل مشکلات خود به افراد رمال و دعانویس مراجعه می‌کنند، گفت: متاسفانه با وجود هشدارها و توصیه‌های فراوان در این زمینه باز شاهد مراجعه برخی از شهروندان به این‌گونه افراد شیاد هستیم که نه‌فقط مشکلاتشان حل نشده بلکه این بی‌توجهی موجب بروز خسارت بعضا غیرقابل جبران برای آنها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها